Ik heb deze gejat van Harderwiek .nl maar hij is zoooo leuk dat ik hem gewoon erop moet zetten hier.
Ik citeer Harderwiek.nl:
Voor de nieuwe T-Mobile campagne “Life’s worth sharing” huurde ze Saatchi & Saatchi in voor hun nieuwe commercial. Het reclamebureau bedacht een flashmob in Liverpool Street Station, waar 350 forenzen op 15 januari j.l. om 11 uur spontaan begonnen te dansen, met verbaasd publiek tot gevolg.
Ja de telefoon ging om half 8 in de ochtend,vorige week donderdag, zuslief, hmm meteen ben ik wakker want die belt nooit zo vroeg.
Soms loop je er ineens tegenaan , zo is het ook met deze kunstenaar.
Gisteren hele dag naar Weert geweest naar mijn moeder, helaas is het niet veel beter nog.
Na een heel weekend weer eens Wieerts te hebben gepraat kreeg ik het Weerter leesplankje van mijn zusje.
Ik wil eerst even iedereen bedanken voor alle reacties, mailtjes, telefoontjes, smsjes die ik gehad heb, zo lief van jullie!!!
Ik wil nog even iets doorgeven aan de gemeente Harderwijk.
Ilse je moet je beter leren beheersen.
Thanks to Margriet
Kids LUISTEREN, neem het op en speel het af elk uur.
Ik heb onderstaande clip een keer of wat?? 40-50? beluisterd gisteren en vandaag en ik krijg er werkelijk een goed gevoel van.