Net terug uit Bali heb ik meteen 23 augustus bij albumprinter Albelli een album gemaakt van Bali. Op hun site staat aangegeven dat je dan binnen 7 dagen je album geprint en wel zult thuis ontvangen.
Na 2 weken had ik nog niets ontvangen dus ging ik bellen dacht ik. Nee dus, je kan niet bellen met Albelli alleen.... chatten.
Oké chatten dan maar.
Ik krijg daar te horen dat het enorm druk is bij hun vanwege de enorme drukte van de vakantie en dat het dus iets langer duurt.
Oké we wachten af.
Na 4 weken toch maar weer eens aan de chat gegaan en daar werd me gezegd dat het toevallig die dag geprint ging worden dus ik kon het album ieder moment thuis verwachten.
Oké we wachten weer af.
Vorige week nog niets ontvangen (weer 2 weken later) en dus maar weer eens gechat, flink geïrriteerd dit keer omdat het nu wel erg lang duurt en mijn geduld op is.
A omdat je niets van hun hoort en er telkens zelf achteraan moet gaan
B omdat chatten nu eenmaal minder praktisch en snel gaat dan een belletje
C omdat je je frustratie beter aan de telefoon kwijt kan dan op een chat
D omdat je van de chat steeds maar weer van die standaard antwoorden krijgt
Goed daar gingen we weer met de chat dus, begrijp waarom ze een chat hebben en geen telefooncentrale omdat ze zo'n slechte service hebben dat ze dan alleen maar gillende woedende mensen aan de telefoon hebben de hele dag.
De mevrouw vertelde me dat er iets mis was gegaan met het printen maar dat ze nu dus meteen de order weer zouden gaan printen.
Ik begreep dus dat als ik niet gebeld had ze het niet eens geweten hadden dat er iets mis was gegaan?? Dat klopte ja, typte ze, dat was iets technisch wat nog verbeterd moest worden bij hun maar daar werd aan gewerkt.
Nou dat is niet het enige wat verbeterd moet worden hoor, typte ik verbolgen.
Of ik maandag dan weer even kon chatten om te checken of het dan goed is gegaan?
Nou ja, typte ik, dat moet u zelf maar even checken hoor dat weet u nu toch en ik verwacht van u een telefoontje/mailtje dat het goed is gegaan na 1,5 maand.
Dat deed ze ook , ik kreeg net een mail dat ze alles kwijt waren of ik een nieuw album even kon maken. Nou een ieder die dat al eens heeft gedaan weet dat je daar wel enkele uren mee bezig bent, zeker met 900 foto's en dat dat dus niet "even" is.
Ik heb een mail gestuurd dat ik bedank voor de service en mijn geld teruggestort wil hebben op mijn rekening. Ook daar kreeg ik een standaard mailtje terug dat mijn vraag in behandeling is genomen grrrrrrrr.
Ik raad dan ook niemand aan om bij Albelli een album aan te maken noch te bestellen, het is een waardeloze club.
Wil je een goede doe dan MyPhotobook dan weet je zeker dat je iets goeds hebt.
Waarom ik daar dan geen fotoboek heb aangemaakt? Omdat ik dacht probeer eens iets anders.....laatste keer dus.