Ik heb deze gejat van Harderwiek .nl maar hij is zoooo leuk dat ik hem gewoon erop moet zetten hier.
Ik citeer Harderwiek.nl:
Voor de nieuwe T-Mobile campagne “Life’s worth sharing” huurde ze Saatchi & Saatchi in voor hun nieuwe commercial. Het reclamebureau bedacht een flashmob in Liverpool Street Station, waar 350 forenzen op 15 januari j.l. om 11 uur spontaan begonnen te dansen, met verbaasd publiek tot gevolg.
2 reacties:
Hahahaha... erg leuk inderdaad! Doet me denken aan het filmpje waarin mensen 'bevriezen' op een druk plein, in een druk centraal station.... Verbaasde mensen liepen hier ook doorheen, om zich heen kijkend met een blik van " waarom staat iedereen hier stil? Wat is er mis met mij, met mijn omgeving?" Erg lachen!!
25 januari 2009 om 10:43Zulke leuke acties. Lijkt me super om mee te doen!
26 januari 2009 om 13:27Een reactie posten