28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Expansys


Ik wil iedereen bij deze afraden nog  bij EXPANSYS te bestellen, ze beloven van alles maar kunnen het niet waarmaken.

De Flip Ultra is niet leverbaar door hun, ook al beloven ze je dat het wel komt , het komt niet, na lang telefoneren hebben ze dat vandaag eindelijk toegegeven. G heeft ze gebeld en schijnbaar toch iemand aan de telefoon gekregen na lang zeiken die wel wilde toegeven dat ze niet kunnen leveren..
Wat een slecht bedrijf is dit zeg.

Vandaag


Nog steeds niets ontvangen bel ik maar weer eens met dit bedrijf.

Benjamin H weer aan de telefoon.
Ik: Je hebt me vorige week bevestigd dat ik de Flip Ultra zou ontvangen maar ik heb nog steeds niets.
-Oke mevrouw wat is uw naam, uw ordernummer?
Ik geef hem dit alles.
-Sorry mevrouw maar het is niet gelukt.
Ik: Hoezo niet gelukt?
-Ja ik zie hier dat het niet gelukt is.
Ik: Maar jij hebt mij persoonlijk verzekerd dat het die dag of de dag erna verstuurd zou worden.
-Ja maar dit product geeft problemen.
Ik: (woedend) maakt me niet uit je hebt het me verzekerd hoe verklaar je dit nu?
-Dit product geeft problemen (antwoord hij met een robotstem volgens mij leest hij standaard regeltjes op die hij op een memootje heeft staan wat geplakt zit aan zijn beeldscherm)
Ik: Ik wil graag een leidinggevende aan de lijn
-Hij hangt op
Ik bel terug vraag een leidinggevende
-Nee kan niet mevrouw dit probleem geeft problemen
Ik: Ben je debiel of zo ik vraag een leidinggevende en niets over het product
-Nee zal niet gaan dit product heeft problemen
Ik: Mag ik een leidinggevende aub
-Hij hangt op
Ik bel terug
-Nee dat zal niet gaan mevrouw en hangt weer op.
Ik bel terug maar niemand neemt de hoorn meer op en ik hoor alleen maar muziek.

IK KOOK.
EN dat is nog een understatement!!!!!!
Ik bel inlichtingen voor een ander nummer van dit bedrijf maar helaas dit is het enige.
Ben in staat erheen te rijden en iemand tot moes te slaan.
Ik ga dit uitzoeken tot op de bodem....wordt vervolgd.
Benjamin H is een debiel!!!


16 september heb ik de Flip Ultra in het zwart besteld die ik binnen 9 dagen binnen zou krijgen.
Oké wachten wachten wachten maar niets hoor.
Toch maar eens gebeld na 2 weken.
-Ja sorry mevrouw ze hebben niet geleverd maar volgende week heeft u hem in huis.
Fijn denk je dan kan gebeuren we wachten nog maar een week.
Na 2 weken weer niets, weer bellen...
-Ja sorry mevrouw is nog niet binnen maar vrijdag komt ie in Manchester aan en dan hebben wij hem zaterdag of maandag en dan wordt ie meteen naar u toegestuurd.
Week erna nog niets weer bellen.....(ik blijf steeds netjes en heel zen)
-Ja sorry mevrouw maar hij is er nog niet en nu blijkt dat ze moeite hebben met zwart dat is nogal veelgevraagd dus duurt het langer.
Ik: Welke kleuren hebben ze dan wel op voorraad??
- Oranje is er nog 1 van mevrouw.
Ik: Doet u me die dan maar want ik wacht er  nu al meer dan een maand op en wil hem nu graag hebben.
-Oké doen we die mevrouw ik laat hem meteen uit Manchester versturen en dan krijgt u hem vrijdag zeker binnen.
Vrijdag helemaal niets. Maandag weer gebeld, nog steeds rustig en zen....
-Mevrouw hij is idd nog niet verstuurd omdat we op het hoesje wachten en dat is nog niet op voorraad.
Ik: Er is me toegezegd dat ik het toestel vrijdag in huis zou hebben.
-Sorry mevrouw ik zal zorgen dat hij vandaag verstuurd wordt en dan heeft u het toestel morgen uiterlijk overmorgen.
Niets ontvangen dus ik ga weer bellen maar ben niet meer zen , ik ben geïrriteerd, boos en hou er niet van aan het lijntje te worden gehouden.
-Nee is nog niet verstuurd want er staat nog een hoesje in de wacht, ik kan dat hoesje annuleren en dan wordt ie vandaag verstuurd.
Ik: (boos en geïrriteerd en echt heel erg pissig!!) Nou en wie verzekerd me dat dit dan echt gaat gebeuren want er worden me al weken fabeltjes verteld en ik bel me suf en heb nog niets ontvangen , jullie adverteren met levertijd binnen 9 dagen en we zijn nu dik 1,5 maand verder en ik heb nog niets. Wat is dat voor een bedrijf bij jullie kan er iemand iets goed doen daar? mag ik een leidinggevende??
-Tuut tuut
Ik bel terug en zeg : Er ging iets mis geloof ik de verbinding werd verbroken..
-Nee hoor mevrouw ik hing op.
Ik: O jij hangt op mooi is dat 
-Ja u bent boos en dat pik ik niet
Ik: Ik ben helemaal terecht boos is nl niet een dag of 3 te laat en ook niet 1 keer dat ik bel...
-Ik stuur het vandaag nog op als dat lukt en anders morgen...
Ik: U naam is??
-Benjamin Ham
Ik: Oké ik hoop Benjamin dat dit dus de laatste keer dat ik hoef te bellen en je je aan je woord houdt.