Nog steeds niets ontvangen bel ik maar weer eens met dit bedrijf.
Benjamin H weer aan de telefoon.
Ik: Je hebt me vorige week bevestigd dat ik de Flip Ultra zou ontvangen maar ik heb nog steeds niets.
-Oke mevrouw wat is uw naam, uw ordernummer?
Ik geef hem dit alles.
-Sorry mevrouw maar het is niet gelukt.
Ik: Hoezo niet gelukt?
-Ja ik zie hier dat het niet gelukt is.
Ik: Maar jij hebt mij persoonlijk verzekerd dat het die dag of de dag erna verstuurd zou worden.
-Ja maar dit product geeft problemen.
Ik: (woedend) maakt me niet uit je hebt het me verzekerd hoe verklaar je dit nu?
-Dit product geeft problemen (antwoord hij met een robotstem volgens mij leest hij standaard regeltjes op die hij op een memootje heeft staan wat geplakt zit aan zijn beeldscherm)
Ik: Ik wil graag een leidinggevende aan de lijn
-Hij hangt op
Ik bel terug vraag een leidinggevende
-Nee kan niet mevrouw dit probleem geeft problemen
Ik: Ben je debiel of zo ik vraag een leidinggevende en niets over het product
-Nee zal niet gaan dit product heeft problemen
Ik: Mag ik een leidinggevende aub
-Hij hangt op
Ik bel terug
-Nee dat zal niet gaan mevrouw en hangt weer op.
Ik bel terug maar niemand neemt de hoorn meer op en ik hoor alleen maar muziek.
IK KOOK.
EN dat is nog een understatement!!!!!!
Ik bel inlichtingen voor een ander nummer van dit bedrijf maar helaas dit is het enige.
Ben in staat erheen te rijden en iemand tot moes te slaan.
Ik ga dit uitzoeken tot op de bodem....wordt vervolgd.
Benjamin H is een debiel!!!