28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Vrijdag


Ben net terug uit Weert, meiden naar hun papa gebracht, oudste blijft thuis want hij moet leren dit weekend voor zijn toetsweek.

Het was me weer een ritje wel.
Middelste is altijd lastig in de auto , ik moet dat kind gewoon valium geven als we gaan rijden want wij worden gewoon in 2 uur tijd 5 jaar ouder in die auto.
In Weert even bij mijn ouders geweest, pa zijn vaderdag kado gegeven, het zijn 2 overhemden geworden , ze pasten ook nog , geweldig , en nog beter hij vond ze leuk.
Thuis gekomen zit mijn mailbox weer vol met berichten, ik lees alle blogs van de andere blogvrouwtjes, wordt verdrietig dat Sjoukje die ik niet ken gestorven is lees ik bij haar, en ga nu eens even met de beentjes omhoog op de bank, het is half 12 en morgenochtend moet ik er vroeg uit want er wacht me een hele leuke verrassing morgen.
Maar daarover morgen meer....

Hoor ik net dat Peter Brons de vaderdagtrofee heeft gekregen, de man vecht al 8 jaar om zijn zoon te zien maar zijn ex heks weigert gewoon .
Er zijn 500.000 vaders die hun kinderen niet te zien krijgen in NL dat wil dus zeggen dat er ook minstens 500.000 kinderen zijn die hun vader niet zien. 
Het is gewoon schandalig dat dit kan in NL dat een moeder nog altijd word voorgetrokken , so far voor de emancipatie....
Peter Brons heeft een blog gemaakt voor zijn zoon waar hij dus brieven naar zijn zoon schrijft zie hier klik.
Het is werkelijk schrijnend dat kinderen bij hun vader worden weggehouden door verbitterde moeders, echt belachelijk !!!


5 reacties:

Hi, wat een gedoe he, iedere keer naar Weert ..

En het is ook wel eens andersom hoor. Mijn ex wilde zijn kinderen niet zien. Hij had de plicht om te betalen en het recht om de kinderen te zien en dat recht hoefde hij niet .. dat er 3 kindjes beteuterd achterb,leven begreep hij niet ...sukkel !

Fijn weekend, geniet van de rust in huis

Elise

20 juni 2009 om 08:46  
Zara zei

Wat een pokke-eind zeg Weert-Harderwijk. Maar ach, je hebt dan wel een weekend rust... Zijn G.'s kids dan ook bij hun moeder, of vraag ik nu iets stoms?
Ja, vader die hun kinderen willen zien, maar het niet mogen... triest. In de Psycologie van deze maand staan verhalen over/van moeders die ervandoor zijn gegaan. Ook triest...

20 juni 2009 om 09:12  

En waar zijn de rechten van het kind die hun vader WEL willen zien maar de vader weigert? Of is het hun nieuwe vrouw die weigert...

Anyway, ik snap het niet, zowel de vorm niet waar de vaders hun kinderen NIET mogen zien, als de vorm waar mijn kind al 14 jaar mee leeft... een vader die zich ontdaan heeft van alle rechten, ze draagt slechts zijn achternaam kent de familie niet eens...

XXX

20 juni 2009 om 09:53  

De tranen springen me spontaan in de ogen als ik de blog van Peter lees.... Wel een idee, trouwens... zo'n blog....

20 juni 2009 om 10:30  
Door zei

Gisteren zag ik een interview met Peter B. op tv. Schrijnend inderdaad. Maar je hoort altijd maar één kant van het verhaal, dat vind ik dan wel jammer voor de beeldvorming.

Wat een eind moet je toch elke keer rijden, meid! Geniet van de rust. Hier is ook iedereen op kamp. Wel sneu; het regent pijpestelen!

20 juni 2009 om 12:21