28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Ik twitter, jij twittert, hij twittert, zij twitteren


Ik zit wat te zappen op hyves en zie dat Paul de Leeuw twittert tegenwoordig, dus ik kijk even bij Paul die twittert, want als Paul twittert ja dan moet er toch iets leuk aan zijn aan dat twitteren want anders doet Paul het echt niet hoor als het niet leuk is tenminste dat denk ik want het is natuurlijk niet zo dat ik Paul persoonlijk ken. 

Alhoewel me dat wel leuk lijkt Paul persoonlijk kennen en niet omdat ie beroemd is maar gewoon omdat Paul zo'n leuk mens is , grote bek klein hartje, daarom. Maar ja die Paul ziet mij niet staan want Paul is meer van de mannen misschien mijn lief wel dat is een man  ,moet ik die eens in de strijd gooien want Paul houdt wel van een lekker hapje en dat is ie , mijn lief: een lekker hapje. Een heel lekker hapje. Maar ja dat is weer zo hoerig hè je vent in de strijd gooien om Paul te ontmoeten en hij zal Paul maar leuk vinden en zijn  onontdekte tot nu toe homosexuele gevoelens zouden naar buiten komen dan ben ik mijn lekkere hapje zomaar kwijt aan Paul en dan kan ik Paul natuurlijk niet meer leuk vinden hè dat begrijp je wel want een bitch die je vent inpikt die vind je natuurlijk niet leuk.  meer.
Enfin hoe kom ik hier nu bij? Kan je zien hoe je af kan dwalen. En hoe moet ik dit weer uitleggen aan mijn lief straks dat ie zomaar gebruikt kan worden door mij om Paul te ontmoeten en als ie dan leest dat ik... ach laat maar,  Paul twittert en ik snap het nog steeds niet : dat twitteren.
Is toch dodelijk vermoeiend om elk uur maar te moeten opschrijven wat en waar je bent en wat je doet en hoe je het doet en met wie je het doet, pffff .
What's next? Dat iedereen met een camera op zijn kop loopt en je gewoon kan meekijken wat diegene allemaal doet en meemaakt?
Ik zeg nooit nooit (want ik zou ook nooit een mobieltje nemen en ik zou ook nooit op hyves gaan ) maar twitteren is nog niks voor mij , ik snap het niet, wat is er nou leuk aan? Kan iemand me dat eens uitleggen?
En waarom heet het twitteren, wie heeft dat woord verzonnen?

Enne Paul mocht je dit lezen (dream on Ilse) dan wil ik wel eens naar die show van je want ik probeer nu al ^$%$&*&^&%@$#%^&*@(##&^%@$@ drie jaar lang een kaartje te bemachtigen maar zonder succes en NEE ik word geen Vara lid, dat is chantage en daar doe ik niet aan: aan chantage,  alleen als ik dan honderd procent zeker zou weten dat ik dan in de show kom maar ook dat kunnen ze me niet verzekeren dus ik ga zeker niet voor nop Vara lid worden daarbij ben ik behoorlijk rechts dus niet echt Vara fähig zeg maar en  wil ik alleen maar naar de show van jou om jou eens van dichtbij te kunnen bekijken dat lijkt me wel leuk namelijk jou van dichtbij bekijken heb zelfs al bedacht dat ik me opgeef voor de Cliniclown cursus maar ja dat kan ik die kinderen niet aan doen alleen maar omdat ik jou wil zien en daarbij is het natuurlijk ongepast hè om bij de audities te zeggen als ze me vragen "waarom wil je cliniclown worden?"  "om Paul te zien"  ja dan lig ik er meteen al uit en ik ben geen goede cliniclown want kinderen die pijn hebben en ongeneeslijk zien zijn daar moet ik van huilen en daar zit zo'n kindje natuurlijk niet op te wachten op een huilende cliniclown . Verder vind ik het helemaal niet erg hoor dat jij meer dan Balkenende verdient want ik moet nog altijd meer om jou lachen dan om Balkenende en die norm is sowieso debiel dat Balkenende voor dat salaris een land wil regeren moet hij weten dat is zijn eigen schuld natuurlijk,  dus ik sta ook nog eens achter je, reden genoeg om mij eens een keer in die show uit te nodigen lijkt me. Doe dat dan wel na de zomer ben ik hopelijk een beetje afgevallen want op tv lijk je veel dikker en dat moeten we niet hebben NOG dikker lijken en zet mij dan naast een hele dikke mevrouw aan de ene kant en een nog dikkere aan de andere kant dan lijk ik zo lekker slank namelijk. En als je een wens wil die kan ik ook nog wel een verzinnen hoor, genoeg mensen die ik wel voor paal wil zetten , zeg het maar Paul, wat jij wil.



17 reacties:

Inge zei

Ik twitter dus niet: lig ik er nu uit? Ik heb ook geen tijd om steeds maar te schrijven wat ik aan het doen ben! Be jij ook een fan van Paul? Wij hier ook! Tuurlijk kan hij behoorlijk grof zijn, maar hij heeft zijn hart op de goede plek! Ben jij al drie jaar bezig voor een kaartje? Hoe is het mogelijk! Misschien een wens insturen, zou dat helpen?

Heb een fijne dag hoor!

28 mei 2009 om 08:45  
Tineke zei

Paul , ik wil ook dus mag ik ook mee en dan ook graag wat dikke dames waar ik dan naast mag zitten oké?

28 mei 2009 om 09:45  

Dat is nou toevallig. Ik ben toevallig nu een weekje wat actiever geworden op Twitter en begin het beetje bij beetje te snappen die hype. Misschien dat ik er ook nog wel een blogje over schrijf. Het is handig om zo een netwerkje op te bouwen en je blog posten te promoten, verder leuk om met vrienden over en weer te soort van gratis sms-en. En je ziet heel snel de laatste nieuwtjes. Ik begreep er eerst ook niks van, maar begin het wel wat leuker te vinden.

28 mei 2009 om 09:48  
Ilse zei

@Laura: O jee ik moet dus ook gaan twitteren??? Meen je dat nou???

28 mei 2009 om 09:51  
Anne zei

Jammer dat ie homo is want zo'n man heb ik me nou altijd gewenst...

28 mei 2009 om 10:23  

Nou, ik ga dus echt niet twitteren hoor! Als ik op m'n hyve soms die twitters lees van anderen, dan denk ik: ik wil helemaal niet weten wat hij of zij de hele dag aan het doen is! Het interesseert me nl geen hol wat een ander de hele dag doet (nou ja, wel van jou want bij jou gebeurt er altijd wat leuks) Dus nee, ik ga niet twitteren, ik word af en toe al moe van al dat gehyve enzo, dat doe ik ook al veel minder.

28 mei 2009 om 14:15  
truus zei

hoi
FF gelachen hoor hoe krijg je het voor elkaar zo'n verhaal.
Je humor komt weer een beetje terug in je blog dat is een goed teken !!!!!
Groetjes Truus

28 mei 2009 om 15:02  
Anoniem zei

ha ha ben heel benieuwd of Paultje reageert eigenlijk moet ie wel.
Sucses met de laatste dag van de maraton.
x Fon

28 mei 2009 om 15:02  

Hee Ilse, ik heb het bericht even doorgestuurd naar de redactie van Paul hoor ;-)

Wat ik nog steeds wilde zeggen; als ik jouw blog open dan heb ik bovenaan een heeeeeeeel groot wit stuk. Pas na einden naar beneden scrollen zie ik je eerste blogje staan. Ligt dat aan mijn instellingen of hebben meer mensen dat???

28 mei 2009 om 16:22  
Ilse zei

@Toet: Huh nee nog niks over gehoord ik ga het soes even vragen...

28 mei 2009 om 16:31  
Soes zei
Soes zei

Over je stukje... Mijn vriend de journalist heeft bij Paul aan tafel gezeten voor een interview en zegt dat Paul in zijn privéleven veel leuker is.

28 mei 2009 om 16:46  
Ilse zei

@Soes: nog leuker??????? nu moet ik zeker een kaartje, ik vind het al zo'n schatje en die prachtige nummers van hem.....kippevel....luister ik weet niet hoe vaak naar zijn cd.

28 mei 2009 om 16:50  
Toet zei

:( Ik heb het dus wel. Pas als er rechts geen tekst meer staat houdt het witte vlak op en kom ik bij je eerste blog terecht.
Vaag.

28 mei 2009 om 21:11  

Geen twitter hier. Ben, eigenlijk al helemaal tegen mijn principes een hyves-account begonnen. Maar ja, dat moest om te kunnen meepraten over een op handen zijnde weblogmeeting. Dus. En ik heb al 23 'vrienden'! Jeuh!!!

28 mei 2009 om 21:43  

Ik log en ik hyve, maar ik twitter niet. Het is volkomen onlogisch, maar ik vind dat ook net een stap te ver, ik weet niet goed waarom.

Naar Paul de Leeuw zou ik ook heel graag eens gaan, ik ben dol op die man!

29 mei 2009 om 08:57  

Ja jij moet ook gaan Twitteren, leuk joh! Check mijn blogje dan ga je het een beetje snappen: http://thelineofred.blogspot.com/2009/05/twitter-tweet-d-rt.html Fijn weekend!!

30 mei 2009 om 12:35