28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Greys en Jan Smit



Ik heb zojuist de laatste aflevering van dit seizoen bekeken van Greys Anatomy en het was weer een hele heftige .

Ik ben me echt doodgeschrokken van Faye Dunaway, die toch echt een facelift te veel heeft gehad , jeeminee wat zag dat mens eruit, 150 jaar en dan niet 1 rimpel, niet in staat tot lachen maar zo strak getrokken en die dikke lippen en jukbeenderen:  zo hoog zaten die vroeger echt niet.
Wat een creep, kijk... ik ben absoluut een voorstander van een beetje hulp om er beter uit te zien maar dit gaat gewoon te ver. Echt,  het was schrikbarend.

Ik baal er ontzettend van dat ik nu weer een hele zomer moet wachten op het vervolg van Greys, aarrggh, zo lang......wat gebeurt er met Izzie?? Gaat Derek er nog overheen komen dat ie deze vrouw niet heeft kunnen redden? 

Dan bereikt mij het nieuws dat Yolanthe , je weet wel de vriendin van Jan Smit, ligt te klooien met Wesley Sneijder. Hallo??? Sinds wanneer is Yolanthe blind?
Jan is toch echt vele malen lekkerder dan Wesley die tuinkabouter en Jan is gewoon een hele lieve, hardwerkende, nuchtere, goedzak! Ze hebben net de zooi opgeruimd van de housewarming party van hun nieuwe huis in Volendam en mevrouw ligt te rotzooien in A'dam met Wesley ?! Dom wicht. Ik vond het echt zo'n leuk stel en ik vond haar echt ook heel leuk en spontaan maar dit vind ik zielig voor Jan.
De trut.
Vieze sloerie.
Maak er eerst netjes een eind aan voordat je hele nachten gaat liggen rollebollen.
Bah.
Ik ben voor Jan!!! Zeg nou zelf, als je moest kiezen?? Jan is toch echt vele malen leuker??
Ze zal het toch niet voor het geld doen hè? Niet weer zo'n geldwolf aub....de wereld zit er al vol van...


16 reacties:

Getverdemme dat meen je toch niet he? Irritante voetballertjes ook altijd!
Echt belachelijk als dit verhaal waar blijkt te zijn!

19 mei 2009 om 00:23  

Haha! Ik vind Wesley Sneijder dus ook zo'n kleine kabouter. Bleg.
Doe dan maar Jan Smit. Als het moet.
Maar ik heb liever een boer. De melkboer om precies te zijn...

19 mei 2009 om 03:25  

Ha,ha.... wij hebben nog een paar aflevering te goed van Greys! Tjaaa en Jan tjaaaa ´k weet niet hoor tis z´on broekie hahaha.... maar goed die Wesley die ken ik helemaal niet, dat heb je als niet meer Nederlandse tv kijkt.

19 mei 2009 om 07:56  
Soes zei

Roddelbladen heten niet voor niets róddelbladen, Iels.

19 mei 2009 om 08:11  
Ilse zei

@Soes: uit de Telegraaf heb ik het, ja eigenlijk is dat ook een beetje een roddelblad natuurlijk....

19 mei 2009 om 08:26  
Inge zei

Heb ik weer wat gemist? Nou ze zoeken het maar uit hoor met al dat geflikflooi!

19 mei 2009 om 08:34  

Echt irri he dat we zo lang moeten wachten tot het volgende seizoen. Ik ben echt serie addict, volg er wel een aantal en die lopen allemaal tegen het eind :( Kijk je ook nog steeds naar Private Practice? Dat vind ik eigenlijk nog leuker dan Greys, ook zo'n onwijs spannend einde....grrr....

19 mei 2009 om 08:53  

Yolanthe vind ik sowieso niks. Jan is wel lief, maar that's it en die Wesley, not my type iig, getsie!

19 mei 2009 om 08:55  

Erg hè. Dat Greys afgelopen is. Wat moet deze Greys-junk nu? Gelukkig begint volgende week McClouds Daughters weer. Dat verzacht de pijn. Een beetje.

19 mei 2009 om 13:30  

We hebben even overlegd en zijn het er over eens: we zijn ook voor Jan. Wat een ranzig wijf zeg, die Yolanthe. We hoorden het net en zijn er helemaal naar van. Net zijn riante keet op orde en dan neemt ze de benen. Blurk!

19 mei 2009 om 13:31  

Ik heb Grey's anatomy ook gezien! Geweldige serie. Ik vond Faye Dunaway ook een engerd; ze zag er uit alsof ze in een windtunnel stond, en alsof haar vel elk moment kon knappen.

19 mei 2009 om 13:55  

ik zie net op nu.nl dat Jan en Yolanthe uit elkaar zijn.
Stom!!!

19 mei 2009 om 15:53  

Ja grey's weeeer afgelopen!! Net nu het echt leuk en spannend begint te worden. Ilse hou mij op de hoogte wanneer het weer begint, jij weet dat op een of andere manier altijd heel goed!
Jan & Yolanthe, tja wat zullen we er van zeggen.....Jan is leuk, Wesley is de meest sneue voetballer ooit en Yolanthe.............nou gewoon niks!

19 mei 2009 om 19:38  

Zouden er nu dan ook van die shirts komen 'Ik ben voor Jan' als toen Brad en Jennifer uit elkaar waren?
Met Grey's ben ik al weer enige tijd geleden gestopt. Vond het te flauw worden. Maar krijg nu een beetje spijt als ik dit zo lees.

19 mei 2009 om 21:04  

Ach Yolanthe................Jan................... en nu ook Adam Curry............Patricia Paay..........
Wat kan heel Nederland moeilijk doen om deze onzin!
Net of er geen trutten en hufters meer zijn die er nog ergere gewoontes op na houden!
Wesley, ik kan er met de pet niet bij, pas getrouwd met "jeugd" liefde, kindje en ja dan is er niets meer aan bij vrouwlief.
Zoek je toch een lekker strak ding die ook nog een mooi koppie heeft,en dat mooie koppie gebruikt net als Sylvie van de Vaart, gebruikt manlief maar weer om zelf weer hogerop te komen. Wat is het toch fijn om rijk te zijn, maar ik ben liever "arm"en gelukkig!

21 mei 2009 om 19:53  

Kom ik d'r weer laat achteraan huppelen, maar je hebt GROOT GELIJK: Yolanthe is 'n sloerie van de bovenste plank. Een hoer.
Zo.
Dat roep ik al de hele week en nu zet ik maar 's hier.
En verder is Wesley natuurlijk de grootste l*l die God onder de zon heeft.

22 mei 2009 om 20:17