28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

2008



Dit jaar is er veel gebeurd.

Joran van der Sloot is ontmaskerd door Peter R de Vries die daar nog een Emmy voor kreeg.
Belgie heeft na 9 maanden onderhandelen een regering in Maart en ook weer helemaal geen aan het einde van dit jaar.
Fritzl incestzaak Oostenrijk.
EK voetbal en natuurlijk zaten we weer niet in de finale.
IPhone is in Nederland gearriveerd.
Rookverbod gaat in per 1 Juli.
Oorlog tussen Rusland en Georgie.
Kredietcrisis , de Amerikaanse bank Lehman Brothers vraagt faillissement aan, het grootste faillissement uit de geschiedenis. 
Bank Fortis wordt voor een deel genationaliseerd door België Nederland en Luxemburg en de Nederlandse tak van het bedrijf is volledig genationaliseerd en overgenomen door de staat.
Barack Obama wint de verkiezingen.
De smurfen zijn 50 geworden.
Ernst Paul Hasselbach overlijdt in Noorwegen.
Orkaan Ike richt  een ravage aan in het Caribisch gebied.

En op persoonlijk vlak 2008:
Kochten we grond en verkochten we die weer om er een huis voor in de plaats te kopen.
Moesten we afscheid nemen van Frank.
Kocht ik mijn Imac en heb er nog steeds elke dag plezier van en dit was beslist een van de beste aankopen dit jaar.
Ging mijn zoon naar het voortgezet onderwijs.
Is mijn haar in een week tijd (januari) 7x geverfd omdat het mislukt was de eerste keer en kreeg ik maanden later heel veel haaruitval.
Kocht ik de Fiat 500, heerlijk karretje.
2008 begon in New York , helemaal te gek natuurlijk.
Zijn we naar concerten geweest van John Legend, Alicia Keys en Madonna.
En ook naar de musical Dirty Dancing, zooooooo gaaf !
Is G gevallen op school en geopereerd aan zijn knie.
Is Janssen (onze hond) gestorven .
En kregen we Bettie onze tweede Franse Bulldog, een schatje.
Zijn we een weekend naar Vlieland geweest en dat was denk ik de meest verschrikkelijke ervaring ooit;  dat tenthuisje brrrr.
Zijn we naar Groningen op vakantie geweest en naar Bali.
Hebben we precies 7x luizen op bezoek gehad.
Zijn we heel veel uiteten geweest.
Had ik het lumineuze idee om een halve pot Coconut Hairconditioner in mijn haar te doen die er vervolgens niet meer uit ging.
Hebben we heel veel geklust in huis hier, nieuwe vloer, schilderen.
Is mijn dochter gevallen en heeft een dikke lip en losse tanden gehad maar is alles gelukkig weer helemaal goed gekomen.
Ben ik weer heel veel slaap tekort gekomen door lallende mensen op straat.
Heb ik heel veel stress gehad maar ook heel veel liefde en gelukkige momenten.
Heb ik heel veel vuurwerk gekocht om dit jaar uit te zwaaien en het nieuwe te verwelkomen.

Ik kijk uit naar 2009, naar de verhuizing vooral en naar nog meer gelukkige, liefdevolle momenten.
2009 here we come !!!!








4 reacties:

Anoniem zei

Een heel overzicht zeg. Vraag me wel af waarom jullie zo hebben geklust terwijl er al verhuisplannen waren, of is dat een domme vraag? ;-)

30 december 2008 om 20:51  
Anoniem zei

Fijne jaarwisseling Ilse!
In 2008 heb ik je leren kennen en in 2009 worden we "bijna-buren"!
Ik vind het leuk!! Dat het maar een PRACHTIG nieuw jaar mag worden!
Groetjes,
Elsbeth

30 december 2008 om 21:27  
Ilse zei

@ Toaske: We dachten dat we gingen bouwen en omdat dat nog wel 1,5 jaar ging duren voordat het huis klaar was en onze huidige vloer heel slecht was hebben we toch voor die 1,5 jaar maar geklust.
En toen ineens was daar ons huis , een maand na het klussen en hebben we dus alles voor niets gedaan want we gaan hier weg over 3 maanden. Ach het is niet anders toch? er zijn ergere dingen.

@ Elsbeth: Ja ik vind het ook leuk! Jullie ook een geweldig 2009 !!!

30 december 2008 om 22:57  
Anoniem zei

en ik kreeg in april met diede.
kuss yoni

31 december 2008 om 16:50