28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Mijn meisje




Mijn meisje is gevallen op school uit het rek en op een paal.

De juf belde me, ben meteen naar de tandarts gereden want voortanden zaten los , en het zijn nog wel haar grotemensentanden zoals ze ze zelf noemt.
Een klein hoopje ellende vond ik op school met een dikke lip, lip van binnen helemaal open want de tanden waren erin gevallen, bloed overal, het zag er niet lekker uit.
Tandarts hoopt dat het goed komt heeft een soort van spalk gemaakt en hoopt dat de tanden weer vast gaan zitten, een hoektand (melktand) ernaast is door de klap dwars gaan staan en zit niet eens erg los, het ziet er allemaal niet lekker uit. Nu maar hopen dat het goed komt, ik heb zo medelijden met haar, mijn meisje, de kleine schat.
Soep, vla , yoghurtdrank gekocht want vast voedsel zit er voorlopig niet in , zelfs drinken lukt nauwelijks. Sporten gaan we de komende twee weken ook maar even niet doen.
Doodmoe ligt ze nu in bed en morgen blijft ze lekker bij mama.
En over 2 weken moeten we terug komen voor controle.



6 reacties:

Anoniem zei

(k) (k) :grouphug: van priscilla en haar papa en mama

20 oktober 2008 om 23:51  
Yuen zei

Au dat ziet er pijnlijk uit. Lekker veel waterijsjes eten, zodat het kan gaan slinken. Een brufennetje tegen de stijfheid en zodat ze lekker kan slapen.
Hoop dat het snel geneest.

21 oktober 2008 om 10:52  
Anoniem zei

jeeetje, wat sneu! mijn hemel ze moet echt wel veel pijn hebben. zo zielig!! wens je haar veel sterkte van ons? en jij ook schat. wat zou je geschrokken zijn. kus uit groningen

21 oktober 2008 om 12:05  
Anoniem zei

Och de arme schat!Dan breekt je moederhart toch hè. Ik hoop dat ze snel opknapt.

21 oktober 2008 om 12:05  
Anoniem zei

lief poppetje, knap je snel weer op? ik weer je gauw weer horen schateren...veel liefs, overblijflien

21 oktober 2008 om 12:06  
Anoniem zei

Wat een ravage, arm kind.
Wat zal dat een pijn doen, lekker ijsjes eten
En voorlopig ook geen geschilde appeltjes.

groetjes Fonneke

21 oktober 2008 om 23:12