28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Mannen

Er zijn van die dingen die mannen nooit zullen begrijpen bij vrouwen en tassen en schoenen zijn daar een onderdeel van. 
Kijk je koopt nieuwe zwarte laarzen, dan zegt zo'n man vaak: maar je hebt toch al zwarte laarzen? "Ja duh die zijn heel anders hoor" waarop hij dan aangeeft dat je het verschil echt niet ziet, zwarte laarzen zijn zwarte laarzen bij veel mannen.
Maar wij weten natuurlijk dat dan niet zo is, je hebt laarzen met een punthak, sleehak, blokhak, , platte laarzen, laarzen met of zonder rits, laarzen met of zonder gesp, hoge laarzen, halfhoge laarzen en enkellaarsjes, laklaarzen, laarzen met een print of zonder print, kalfsleren of ander leren laarzen, laarzen voor onder een broek, laarzen voor onder een rok  en zo kunnen we nog wel even doorgaan... Maar voor de meeste mannen is het geen verschil.
Daarom kan je maar beter niets zeggen en gewoon kopen en aantrekken. Als ze dan bij toeval toch zien dat je een nieuwe laars hebt dan kan je tenminste zeggen zie je nou wel dat je het verschil ziet???
Zelfde met een tas natuurlijk.
Je kan er niet genoeg van hebben vind ik want je wil eens wat anders toch? En een bruine tas is leuk maar niet overal bij , je moet toch ook een zwarte hebben zodat je kan afwisselen.
Ik voel nu bijvoorbeeld dat ik toe ben aan een nieuwe tas. Een hele speciale nieuwe tas, welke kleur/vorm het moet zijn weet ik nog niet dat weet ik pas als ik hem zie, die tas dan he?
Dan weet ik; yes, dat is hem , dat is de tas die ik nog miste, de tas die roept: koop mij.....
Vorig jaar had ik zo'n moment in NY , oke het was een hele dure tas, dus G zei steeds maar je hebt er al zoveel denk je nu echt dat je nog zo'n dure tas moet kopen voor erbij....ik ging twijfelen en heb hem uiteindelijk niet gekocht. Daar heb ik nu nog spijt van want oké het was een dure tas met een dure naam ook maar nog altijd heel veel euro's goedkoper dan hier in Nederland en dus eigenlijk een koopje.... ;) 
Ik heb toen wel Uggs gekocht, die dit jaar niet meer kunnen totaal not done meer zijn en zo 2007. De nieuwe Uggs voor dit jaar zien er heel anders uit en de tassen van Uggs zijn dit jaar helemaal hot.
Nu maar eerst eens op zoek naar die tas en natuurlijk moeten daar dan ook nieuwe laarzen bij... ;)

De nieuwe uggs...


1 reacties:

hahahah, heel herkenbaar! Ik moet zeggen dat ik mij best goed gedraag de afgelopen maanden vanwege het sparen van de wedding, maar was en ben nog echt een ware shopaholic, hihi... Over uggs twijfel ik nog steeds, iedere keer als ik iemand er mee zie lopen denk ik wel weer van die zullen wel heel lekker lopen, maar ik hou vol...koop ze maar niet :)

2 oktober 2008 om 08:16