28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Rara wie ben ik???




Het is wit (bijna doorzichtig), rossig haar of geverfd, helemaal vol tattoos en eet “chips and pizza” , om dit weg te spoelen staan er halve liters bier naast en als we dit allemaal op hebben drinken we vrolijk bier door en roken een paar pakjes sigaretten.
Verder zijn we onbeschoft “rude” en lekker luidruchtig aanwezig.
De meeste hebben niet het geluk een snelle stofwisseling te hebben en zijn door hun dieet van chips/pizza with beer lekker stevig gebouwd, rimpels in overvloed door het teveel aan zon en sigaretten en zo rood als een kreeft na 3 dagen Mediterraanse kust.
Nou over wie zou ik het nou hebben?? Juist ja de Engelsen.
We zaten gisteren op een terrasje en mochten al deze schoonheden aanschouwen. Vriendlief verbaasde zich over zoveel vraatzucht en liters bier en maakte een foto toen ik een gesprek van een Frans echtpaar opving net achter ons:
Hij: ‘Mon dieu (mijn god) wat een vetzakken schat maak eens een foto die moeten we absoluut opsturen dit gelooft niemand. Schat ( tegen zijn dochter), kijk daarom wil ik nou dat je groente eet want zo wordt je nou van friet en pizza.’
Ik draai me om en zeg: ‘Ik geloof dat jullie hetzelfde aan het fotograferen zijn’.
Hij: ‘Ja wie kijkt er nog naar Max (de muis van de camping) als je zo’n olifant voor je hebt staan’.
Dit klinkt erg oneerbiedig en is het ook wel, maar ik snap ook niet dat je zo vooraan op een terras gaat zitten en 3 bakken friet , 2 pizza’s de man eet (zeer onsmakelijk en met open mond kauwende, af en toe een boer latend want tja die lucht van gulzig eten moet ergens heen) en dan ook nog een paar halve liter glazen bier op de tafel ernaast zet . Het is daar nl geen eetterras en ze hadden die pizza’s/chips zelf meegenomen.
Gelukkig hadden wij al gegeten want de honger vergaat je.
“Niemand weet, niemand weet….♪…♪♪