28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Pieper


Nou ik zit dus vanochtend over logjes te lezen en reageer totdat ik (net wakker mensen dus niet zo snugger) ineens na het tigste logje zie dat ik met Febe reageer , en ik ben niet Febe he mensen...
Das de jongste hier in huis, die schijnbaar ingelogd is in mijn computer.....duh
Dus Febe is Ilse dat jullie het maar even weten ...
Poe poe zoveel gedoe op de vroege ochtend al...

O ja de president van Bolivia weet waarom we zoveel kale en homosexuele mannen in NL hebben , het komt door de aardappel whoehhahahaaahaha mag ik even lachen ....
Ik kom niet meer bij , das ook nog president hè mensen , president nog wel.
Ik heb zo zin die kerel een zak aardappelen te sturen....


12 reacties:

hahahaha de aardappel, dan zijn er nog relatief weinig homoseksuelen in ons landje, hahahaha

OT, The Lady in Orange is haar naam, en verder, slechts een foto voor de verhoudingen en daarna uit mijn hoofd ontsprongen, ze is zomaar iemand ;-)

XXX

22 april 2010 om 08:51  
Anoniem zei

Haha Ilse ik dacht al, ik ken geen febe en wie is dat dan (en hij / zij wil me ook nog eens zien in Nederland) ik dacht al aan een vies oud ventje:)

22 april 2010 om 08:59  

Ja, dat is dus zelf een "eigenheimer"

Even voor de mensen onder ons die dit woordgrapje niet begrijpen ;-)

Ik vind voornamelijk nr. 2 van toepassing op deze president.
(En waarom verbaast nr. 1 -mannelijk- me nou niet??? hahaha)

1. eigenheimer:
` ei - gen - hei - mer de -woord (mannelijk) eigenheimers aardappelsoort

2. eigenheimer:
kwast, pias, rare, snuiter

3. eigenheimer:
1) Aardappel
2) Aardappelsoort
3) Binnenvetter
4) Persoonsbenaming
5) Plant
6) Soort aardappel
7) Vrucht

22 april 2010 om 09:01  

??!?!??!? Goedemorgen: Als ze ergers veel aardappels eten dat is het hier wel, zelf van die vieze aardappelbollen met vlees bleeeeeeeeeeeeeeeeh hhahahaha... Maar ik moet eerlijk bekennen nu er eens over na denk, ben ik hier nog geen homo tegengekomen laat staan een kale hahahahaha....

Nu is het definitief ik kom terug naar Nederland..... terug naar de echte wereld! Op welk geisoleerd eiland zit ik hier hahahaha...

22 april 2010 om 09:05  

Ik had je door. Dacht ook: wie is dat dan die Febe ... en meteen eisen stellen ook nog :-).
Maar ik klikte op d'r profiel en zag dat jij 1 van de teamleden van d'r blog bent, dus toen viel het kwartje.

Zullen we een aktie starten: Piepers for the President.

22 april 2010 om 09:22  
inge zei

verbaast me niks. jan peter zou 't ook gezegd kunnen hebben en die is ook (minister) president. vroeger dacht ik nog dat een bepaald intellect vereist was voor dergelijke baantjes, maar die illusie heb ik laten varen..

22 april 2010 om 10:27  
Anoniem zei

Ach ja, maar ik heb meer dan genoeg van Frits Wester en de andere kale koppen op tv; je schaamt je toch dood zeker met die blote konten en dan luister ik niet eens of ze überhaupt nog iets zinvols te vertellen hebben, zap ik heel gauw door. Ik wil kale vrouwen op tv !

22 april 2010 om 10:39  
Anoniem zei

Dat is nog niks vergeleken met een 'geestelijke' uit Iran. Die beweerde doodleuk dat de aardbevingen te wijten zijn aan schaarsgeklede dames.

22 april 2010 om 12:42  

Ja haha, ik dacht al: die Febe doet alsof ze me al jaren kent!
En je snapt het niet hè, dat zo'n president ooit president geworden is. Ik vraag me spontaan af waarom ik nogsteeds dit werk doe en niet de premier van Nederland!

22 april 2010 om 12:49  

Net even de afgelopen week weer bijgelezen. Wat heb ik hier in Duitsland weer véél gemist.
Piepers, Paul de Leeuw en tripjes naar Engeland! ;)
Natuurlijk ook gauw even Paul gekeken...en ik vind je kinderen schatten. Zal ik er een paar overnemen.? ;-)))))

22 april 2010 om 14:01  

haha en ik maar denken dat Berlusconi de domste president is!

22 april 2010 om 14:59  

Ik heb het intellect van een president nooit zo hoog ingeschat, wordt hiermee weer een bevestigd.

22 april 2010 om 18:41