28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Dit weekend was het de belgen uitzending bij Paul de Leeuw.

En er was een wens van een mevrouw die al 50 jaar gelukkig getrouwd was met meneer en dit heel hard van de daken schreeuwde ! O ze waren zo gelukkig !!!!! En ze wilde haar man in de schijnwerpers zetten want haar man hield daar van , zij niet maar manlief wel.
Nou Paul zou Paul niet zijn als mevrouw ook niet even vol in beeld kwam en dus in de schijnwerpers stond en meneer was ook aan de beurt, die begon zenuwachtig te lachen want het bedrijf waar hij werkt(e) wist niet dat hij naar Paul de Leeuw was . Waarschijnlijk had de man een smoes opgehangen of zich ziek gemeld.... Daar gaat je carriere.
En toen vroeg Paul aan de zo gelukkig getrouwde mevrouw wat het geheim van hun huwelijk was en wat de pluspunten van haar man waren.....
De mevrouw keek naast zich richting man....mompelde "Pluspunten??" .....die wist ze niet, ze kon ze niet bedenken...."Pluspunten" mompelde ze nog een keer en keek eens goed naar hem...er kwam niks.........
Mij kon je wegdragen , ik vond het dolkomisch dat moment.
Ik was de enige , manlief en de mannen (meiden lagen al in bed) keken me aan of ik gedronken had.....ik kwam echt niet meer bij......

O ja onze kinderen en dan heb ik het over de twee oudsten , niet eens de kleintjes hier in huis die liggen helemaal dubbel om dit filmpje: en geloof me kijk en huiver , ik kan daar dus niet om lachen , wel heb ik de HELE dag dat deuntje in mijn hoofd ..........


23 reacties:

AAAHh wat een afgang zeg, zit hier ook met een grote lach op mijn gezicht had het graag willen zien.
Ik wens je een fijne week, groetjes Madelon

16 maart 2010 om 09:28  

En bedankt Ilse, nu raak ik hem ook niet meer kwijt......hahaha

16 maart 2010 om 09:32  

ik heb het niet gezien.. ik kijk eigenlijk heel erg weinig televisie, maar ik kan me hier wel een voorstelling van maken......echt wel dolkomisch...maar ook wel een beetje sneu...kom je op de tv , weet je van zenuwachtigheid niets uit te brengen...

ach we zijn allemaal maar mensen ... onee niet "maar" mensen ... maar "Mensen"

grts

16 maart 2010 om 09:37  

In welk gesticht hebben ze dit filmpje opgenomen?
Of is dit van de duitse X-factor?
Nou die is dan ver te zoeken...

Ik heb de uitzending van PdL niet gezien, maar hoe je het alleen al omschrijft lig ik al in een deuk.
Even naar uitzending gemist dus...

16 maart 2010 om 09:44  
Anoniem zei

Hou jij eens op met zo gekke filpjes zeg...straks lig ik hier (jaaa....ik lig nog steeds onder de brievenbus) ook de hele dag dat gekke melodietje te zingen.

16 maart 2010 om 09:48  

Ik heb wel een bepaald soort humor en kan om de raarste dingen helemaal dubbel liggen. Mijn man snapt dan ook totaal niet waarom ik zo'n lol heb, maar dit filmpje... Ik kan er niet om lachen hoor...we een gestoord mens! (mag ik zeggen, want volgens mijn kids ben ik net zo gestoord)

16 maart 2010 om 10:03  

WAT een filmpje zeg! Het zit wel goed in elkaar. Het is echt tienerhumor. Ik herinner me nog goed dat onze kinderen zo'n spelletje op de computer hadden dat je mensen moest redden met een helicopter. Ze zetten dan ook met veel genoegen die helicopter bovenop die mensen. Dan hoorde je zo'n scheetgeluid ten teken dat die mensen plat waren. Grootste lol......

16 maart 2010 om 10:11  

mogge! het is jammer dat mijn duits zo belabberd is,..maar hoe verder ze kwam hoe grappiger ik m toch eerlijk gezegd wel vond :-)
(godverhoede dat je voor je leven zo op het www te vinden bent maar he, das een ander verhaal)
Fijne dag!

16 maart 2010 om 10:44  

Wat een dom wijf zeg op dat filmpje! Excusez le moi. En Paul, ik lag plat toen die kandidaten door dat luik naar beneden vielen, maar dat is het enige wat ik heb gezien want ik ben de enige in huis die naar Paul wil kijken en dan nog niet eens elke week hè, dan wordt ik moe van die man.

16 maart 2010 om 12:42  

Tja. Ehm. Wat za'k ervan zeggen?

16 maart 2010 om 13:18  
inge zei

wtf dat filmpje!!!???

16 maart 2010 om 14:06  
Anoniem zei

Iew, wat een eng wijf...die spoort toch niet???! En Paul de Leeuw kijk ik nooit. Ben volgens mij de enige in Nederland die Paul de Leeuw NIET leuk vindt..sorry :-(

16 maart 2010 om 15:32  
lia zei

Heb Paul niet gezien, maar dat zal wel weer kostelijk gewest zijn.
En dat filmpje, ja dat zit nu in mijn hoofd.

16 maart 2010 om 16:11  
Zara zei

Ik heb ook gebruld bij Paul, maar goed dat ik niet in het publiek zit, dan zouden ze me eruit knippen. En wat een duf filmpje: ligt het aan mij dat ik het niet snap?

16 maart 2010 om 17:27  

Het filmpje snap ik niet .. zal wel aan mij liggen ?

Oh wat jammer dat ik Paul de Leeuw niet gezien heb haha

groetjes Elise

16 maart 2010 om 18:26  
Anoniem zei

Haha Svenja heeft het filmpje ook even bekeken en haar antwoord was: "Zou ze dat opgenomen hebben als sollicitatie voor een baan bij de c100 waar Madelief de post altijd brengt?"

Haha: Als je niet weet waar ze het over heeft:

http://liefmadelief.blogspot.com/2010/03/het-secreet-van-de-supermarkt.html

16 maart 2010 om 18:56  

effe heel plat .. wat een dom wijf... doet me ook een beetje denken aan angry german kid!

16 maart 2010 om 20:01  

Wahahahaha, ik had Paul niet gezien afgelopen zaterdag (verbouwing hè... *kreun*), maar ik zie het helemaal voor me!! Ik zou ook dubbel liggen!!

16 maart 2010 om 20:18  

Nah, wat een achterlijk filmpje. Wat is hier nou weer de lol/de bedoeling van? Ik ben er geloof ik te oud voor.

16 maart 2010 om 21:20  

Oh, ik ben in shock, dat filmpje is al 11.374.269 keer bekeken!!! Hebben al die mensen niets beter te doen?

16 maart 2010 om 21:21  
Anoniem zei

ooooooh wat had ik dat graag gezien bij Paul de Leeuw.

Dat filmpje vond ik plaatsvervangend blaartrekkend beschamend! Arg! Manlief zegt net dat hij het melodietje herkent, alsof het ergens uit komt...

16 maart 2010 om 21:43  

Tsja, humor is een moeilijk/persoonlijk ding. dat filmpje kan me niet bekoren (ben ook vast niet de doelgroep) en ik heb Paul gemist, jammer. Heb wel laatst samen met "munnuh vent" rollend van het lachen voor de tv gezeten (lees gelegen) toen de reclame van Bol.com voorbij kwam. Ik kan geen wc rol meer zien zonder aan een mummiepak te denken whoehaaaaaa zoooo leuk. (zullen de kids weer wel heeel flauw vinden)
En als je nog eens even wat tijd nutteloos door wilt brengen, deze is ook wel leuk http://www.photofunia.com./
Liefs, Karin

16 maart 2010 om 21:46  
Anoniem zei

die had vast ook een nutteloos moment. (-:

x Fon

16 maart 2010 om 22:09