28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Wortel



Even een snel berichtje

We slapen niet hier in huize de Zevende Hemel.
De hele nacht is er nl wel wat aan de hand met de pups, dan piepen ze alsof je ze aan het amputeren bent en ga je dus weer je bed uit kijken.... Dan zit er weer eentje klem onder drie anderen en krijgt nauwelijks lucht of zit klem onder moeders, of ligt in een hoek en vind de weg naar mams niet meer, enfin we zijn druk dus in de nacht.
En overdag gaat dat gewoon door maar niet alleen dat. We hebben een open dag voor te bereiden, hebben de kids ook nog , en bergen wasgoed , eten maken, en alle andere dagelijkse beslommeringen....en mister Weak die maar niet groeien wil en niet wil aankomen dus daar moet ook om de 2 uur nog melk ingegoten worden.

Mijn wallen raap ik van de grond en mijn ogen zijn rood van slaapgebrek en die worden ook niet meer wit. En omdat ik zo pips eruit zie dacht ik doe wat bruin zonder zon op om de moeheid te camoufleren.
Enfin nu lijk ik op een wortel, ook leuk , vloekt lekker bij die rode ogen....


14 reacties:

Ach meisje toch wat heb je toch een triest leven (hahaha....) mijn aanbod om je te helpen met wat dan ook staat nog steeds hoor!!!
Sterkte Truus

16 november 2009 om 10:05  

Wat een zorgen allemaal om die kleine hondjes. Gelukkig worden ook kleine hondjes groot en kun je over een tijdje echt weer doorslapen!

Hebben jullie al namen voor ze?

Sterkte,
Claudia

16 november 2009 om 10:22  

Hahaha, een oranje oma! Och gut, ik weet niet wie daar harder van gaat schrikken, de pubs of je lief. Wat is er mis met de ouderwetse Blush, of een beetje lippenstift?
Mr weak is nog steeds kleintjes begrijp ik. Met al die goede zorgen moet dat toch goed komen. Sterkte meid, ennuh doe vandaag maar niets roods aan :-D
Groetjes,
Karin

16 november 2009 om 11:48  

Rest mij dus niets anders dan jullie heel veel sterkte te wensen.

Succes met je kleinkinderen.

Elise

pff, nu weet ik zeker dat ik geen huisdieren wil hahaha

16 november 2009 om 12:18  

Haha, pas maar op dat je niet in een schoen voor de schoorsteen gaat liggen slapen (-:

16 november 2009 om 12:38  

Oranje, wat voor rotzooi smeer je dan op je huid Henna hahahaha.... scrubben voor het weekend hahaha...

Sterkte, maar wel genieten lekker van het aankomend weekend hoor, je hebt zulke voorbereidingen getroffen: Komt allemaal goed!

16 november 2009 om 12:49  
lia zei

Oh, je bent maar druk met die pups. Waarom ga je er niet naast slapen. Hoef je niet steeds je bed uit. hihi

Groetjes

16 november 2009 om 13:03  

Het zou mij ook zomaar kunnen gebeuren hoor, dat soort dingen dat je denkt: ik pimp mezelf eens wat op met een zelfbruinende crème en vervolgens zó de tomatensoep in kan... Maar wel balen voor je natuurlijk. Dat dan weer wel! ;-)

16 november 2009 om 13:52  
Soes zei

Ik zeg: even gaan zwemmen in het zwembad, dan is het zo weer weg.
Zegt ze uit ervaring.

Man man man. Ik heb het met je te doen.

16 november 2009 om 16:38  

Jeetje wat een ellende allemaal..en dan ook nog open huis...tjonge..
Misschien even ..tja wat dan...??
Ik weet het ook niet..
sterkte ermee..

16 november 2009 om 17:22  

Plaats je een foto?! Ik ben helemaal benieuwd!!!

16 november 2009 om 18:55  

Als ik je dus niet herken vrijdag is dat je eigen schuld. Ga ik lekker met G. aan de klets. En je bent idd retedruk, alles valtook tegelijk nu maar het wordt vast super op je open dagen!

16 november 2009 om 18:57  

zo, en ik maar denken dat we de puppynamen krijgen.. nog niet dus.
Heb je wel de foto van jezelf in de ariadne op de koelkastdeur geplakt? foto van vroeger,.toen je nog sliep en maar twee honden had, en nog blank was i.p.v oranje,.
is je haar al vet, loop je op sokken met sandalen, en kan je je spijkerbroek rechtop zetten als je m uitdoet? zo niet,..dan is er nog hoop! Het gaat je vast allemaal lukken! succes ermee.

16 november 2009 om 19:18  
Anoniem zei