28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Kersthuis







Na een week werken werken en nog eens werken was het dan zover...
De twee open dagen van ons kersthuis.

De kitchencrew

Heerlijke catering van Via 5


Mijn twee gigahulpjes zonder wie ik het niet gered had.

Rosanne en Vildan


Wat kan ik zeggen? Het was geweldig, de reacties waren geweldig, de sfeer was geweldig, de mensen waren stuk voor stuk geweldig, kortom het was een mega geslaagde actie en voor herhaling vatbaar. Moe maar zeer voldaan ben ik.


Ik heb eindelijk enkele blogdames mogen ontmoeten, Madelief en Nicolette (Ik kan ze uit elkaar houden ja heus) natuurlijk die gelijk met Natasja binnen kwamen (mensenlief wat is ze lang die Natas...), erna kwam Soes nog binnen die ik gelijk herkende of course, Karin, Lia, Corine , ik vergeet er vast nog sorry dames als ik iemand vergeet...en ik kreeg ook nog allemaal kadootjes van de dames ook nog wat natuurlijk helemaal niet nodig was maar wel heel erg lief en bedankt nogmaals allemaal ....
Fon leuk je eindelijk eens in levende lijve te zien , helaas geen tijd om gezellig te kletsen met al die dames die ik zojuist genoemd heb, ook alle dames die mijn blog lezen , ik vond het superleuk jullie te ontmoeten en te horen dat jullie mijn blog zo herkenbaar vinden en leuk dat ik zo mopper (ik ga dus lekker door met mopperen in het vervolg ;) )



Natas , Nicolette en Marjolein.


En de grote verrassing was mijn eigen zus die al weken riep dat ze echt niet kwam nee ze had betere dingen te doen en was druk druk druk, 's ochtends kreeg ik nog een smsje "succes de komende twee dagen" en ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt belachelijk vond, dat ik er ook verdrietig over was maar ik ben ik dus ik hield de kaken stijf op elkaar en zei niets maar ik had 'm goed zitten . En daar kwam mijn zoon ineens zeggen dat tante Miranda er was ? Huh??
Goed gedaan zussie, ik was echt heel erg blij dat je er was en idd het was zo echt een verrassing.
Mijn pa was er ook bij , mijn moeder niet die is nog steeds niet de oude en kan zo'n dag niet aan nog .

De twee dagen zijn omgevlogen, het was heel erg druk, de geluiden waren positief en ik geloof echt dat iedereen het een succes vond so far. Dus we gaan het weer doen, misschien, in het voorjaar een lentefair ...gezellig ...kunnen we buiten ook nog iets leuks doen, word weer heel anders maar minstens net zo gezellig hoop ik.

Maar ik wil nog een paar mensen in het bijzonder bedanken want deze dagen waren niet zo succesvol geweest zonder hun.

Lia bedankt voor de prachtige cd 's, ze hebben constant opgestaan en ik heb er van genoten, en nog.....

Truus bedankt voor het maken van de geweldig mooie kransen.


Heidi voor alle mooie dingen die je voor me gemaakt hebt in zo'n korte tijd en voor je superlieve geweldige kadootje die me tot tranen toe ontroerde (jaja dames ik stond midden op de dag zaterdag te janken op mijn eigen kerstfair toen ik haar kado uitpakte, zie foto)
Kijk dit nou , voor elk hondje een kerstsok en voor Leo vleugeltjes...hou het dan maar eens droog...

Henk en Adrienne die gewoon even voorstelden me wel te komen helpen en zonder wiens hulp ik het niet gered zou hebben, Henk die de hele week bij me vertoefde en alle spulletjes geprijsd heeft tot ie er gek van werd...mijn dank is groot.



En natuurlijk mijn steun en toeverlaat mijn vriendinnetje Simone
die me al die weken ervoor al zo goed hielp maar ook de twee dagen zelf de hele dag heeft staan afrekenen en inpakken , heel erg bedankt lieverd.

Via 5 voor de overheerlijke catering (in het bijzonder de appeltaart!!!) en het overheerlijke driegangenmenu wat jullie ons iedere avond brachten.

Tiramisu voor de heerlijke koffie en de De ouderwetse Bakkerij voor de kerststolletjes en de zeebeer.

En last but nog least mijn lieve schat G die me altijd steunt in alle gekke dingen die ik doe/bedenk of organiseer en altijd mijn stressbuien moet doorstaan of mijn huilbuien achteraf als ik oververmoeid ben, lieverd ik hou van je , dank je lieve schat voor je onvoorwaardelijke steun.



En natuurlijk iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid, de gezelligheid die jullie meebrachten en hopelijk tot de volgende keer...


27 reacties:

*ZUCHT* Wat jammer dat ik er niet bij kon wezen , het ziet er geweldig uit en de sfeer spat van het scherm, echt top gedaan Ilse en alle hulptroepen.... volhende keer doe ik er alles aan m erbij te zijn. Heerlijk om nog net je update te zien op ploppen op mijn reader zo voor het slapen gaan ;) Jullie zien er echt superlief uit met zijn tweetjes..... en ja blijf vooral lekker mopperen ;)
hugs , desiree

24 november 2009 om 00:11  

Dit ziet er echt super uit, en vele handen met gouden harten maken zeer licht werk.

Ik kan mij voorstellen dat je de ontlading had erna en zelfs tijdens, zo lief!

Geslaagd is geslaagd en voor herhaling vatbaar dus :-))

XXX

24 november 2009 om 07:35  

Wat ziet het er allemaal fantastisch uit. En wat een werk hebben jullie gehad. Ik stel voor dat je in de zomer een open huisJE houdt voor blogvriendjes. Goed? ;-)
Je ziet er zelf trouwens ook stralend uit!

24 november 2009 om 07:38  

Ha lieve Ilse!
Ik heb de Ariadne op mijn bureau liggen en ben helemaal trots op je! Ziet er fantastisch uit!!!! Ik laat de Ariadne hier nog even liggen, want je weet het... op een secretariaat is continue verloop... Alle collega's druk ik met hun neus in het blad en ik maak direct gebruik van de geeltjes op mijn bureau om je internet adres van Tuttemerull door te geven!!
Super!!!!

24 november 2009 om 08:35  

Ja halló, zo hou ik het niet droog hoor! Zit ik hier te sniffen aan de eettafel....

24 november 2009 om 08:50  

Wow, wat zag het er super uit! Echt heel erg leuke foto's, vooral die laatste van jullie twee!

24 november 2009 om 08:51  

Wat heerlijk dat het zo goed is gegaan allemaal! En dat je zus toch is gekomen...super toch?! Ik ben inmiddels weer afgekikt en heb heerlijk genoten van jouw kant van de fair. Bofkont, jij bent 2 dagen geweest! ;-)

24 november 2009 om 09:00  

OOOOOHHHHH wat jammer dat ik niet geweest ben, volgend jaar dan maar. Het ziet er echt super uit!!!
Ik kan me voorstellen dat je moe maar ook heel voldaan bent.

Geniet nog maar even lekker na. ;-)

knuffels
Brigitta

24 november 2009 om 09:02  
Toet zei

Jemig meid, wat zie je er jong en mooi uit. Nu durf ik helemaal nooit meer naar jou en Soes toe. :-)


Oh ja, natuurlijk, die kerstdingen en je winkelslashhuis zien er ook prachtig uit, maar jij toch echt het allermooist!

Dank voor deze inkijk in jouw hectische leven. Echt super hoe jij in zo'n korte tijd je webshop hebt opgestart. Ben heftig onder de indruk!!!

24 november 2009 om 09:02  
Door zei

Super voor je dat het zo gegaan is! gezellige foto's en die sokjes... wat ontzettend cute!

24 november 2009 om 09:04  
Inge zei

Meid wat een heerlijk heb je het gehad, druk dat wel....maar je kreeg er zoveel voor terug! Wat leuk dat je zoveel belangstelling kreeg, en ook medebloggers hebt ontmoet, leuk!
Je kan kijken op een geslaagde dag dus!

24 november 2009 om 09:11  

Wat geweldig (eigenlijk was lief het woord wat in me opkwam, maar dat lijkt zo raar gezegd) om te zien allemaal!

En je gaat toch niet werkelijk beweren dat dit jouw huis is toch?
En die G dat is best goed naar te kijken ;-) en jullie samen trouwens ook.

Nou ja, anyway wat ik maar wilde zeggen; mooi staaltje liefde op de foto's.

24 november 2009 om 09:30  

Nou leuk hoor, zit ik hier weer te janken.
Maar wat was het leuk he Ils?
En wat hebben we lekker gegeten van Via5...
xxxloveyouxxx
Simone

24 november 2009 om 09:55  

Dat was echt een supermooi verslag! Ik heb regelmatig eens ingezoomd op de foto's en ik zag precies toch een paar dingen die ik niet terugvind in webwinkel. Ofwel keek ik gewoon niet goed...

Volgende keer ga ik toch iemand zoeken die met mij naar "het verre harderwijk" wil gaan hoor! Dan MOET ik er gewoon bijzijn! Ik heb veel te veel gemist nu...

24 november 2009 om 10:51  
Anoniem zei

Lieve Ilse, Wat heerlijk dat het zo mooi is geweest. Hopelijk kan ik je in de lente ( indien meaby if ) ook bezoeken, want nu was ik griepgeveld..Je ziet je gewoon stralen, leuk gek wijf. Ik vind de foto's heel sfeervol. En te gek al die hulp; dat heb je ook nodig als je gastvrouw bent; je had nu al zo weinig tijd voor iedereen he. Hopelijk zijn je mooie spullen ook goed verkocht.
Geniet nog veel na.
Godeliva

24 november 2009 om 12:20  
Tuur zei

Prachtig foto's! geweldig sfeertje!
Bah zit hier flink te balen, de planning was om vrijdag te komen.
Maar er was een mexicaan die overal roet in het eten gooide.
Ik stelde elke bestelling uit om het zelf op te halen, gatver...wat had ik graag.

24 november 2009 om 12:29  

Gadver wat een vervelend blogje is dit. Nu baal ik nog meer dat ik er niet bij kon zijn, dank je...............wahahahaaa! Nee hoor, ik ga echt mijn best doen om de volgende keer wel te komen!!!! Fijn dat het zo goed geslaagd is. Geniet maar van je succes.

Lieve groet,
Claudia

24 november 2009 om 13:22  
Soes zei

Hé, mooie foto's.
Ja, je hebt er echt wat van gemaakt. De catering was ook helemaal super.
Het geurende hartenzeepje op het jutenhartje hangt heerlijk te geuren in mijn slaapkamer.
Echt heerlijk.

24 november 2009 om 14:12  

Hey Ilse, leuk om nog even na te genieten met deze foto's! Ook super leuk om jullie te ontmoeten, ik vraag me alleen de hele tijd af waarom je me ouder had gedacht?? Heb ik zo'n belegen blog?? Ik ben verdorie nog jonger dan jij!! Maar goed dit krasje op mijn ego kan ik wel handlen.. denk ik.. :(
Groeten, Corine

24 november 2009 om 14:59  
lia zei

Hoi Ilse, Fijn om te horen dat je nog steeds geniet van de muziek. En ik vond het heel leuk om je te zien. Wij [ mijn zus en ik] vonden je huis helemaal super. En alles zo mooi verzorgd. En wat lief van Heidi, die kerstsokken. Ja je bent creatief of niet. Ik dus niet.

Leuk om nog even na te genieten.
groetjes Lia

24 november 2009 om 15:34  

Ooooh wat baal ik dat ik er niet was. En wat een mooie foto's heb je ervan gemaakt!

(En mag ik zeggen: en wat een lekker ding is jouw Vriendje!!)

Fijn dat het allemaal zo geslaagd is! En nu even goed uitrusten, okay?

24 november 2009 om 19:19  

Hai Ilse,
Heerlijk meid dat alles zo goed is gelopen, de aanloop was nogal hectisch en vervelend. Het ziet er prachtig uit en jij en je lief stralen. En oh, die Heidi, kan me voorstellen dat je het dan niet droog houd. Wat kan die toch een prachtige dingen maken, tsja sommigen hebben alles mee. Ik hoop echt dat je in the springtime nog eens iets organiseert, want dan ga ik zeker mijn stinkende best doen om bij je langs te komen. Kan ik eens persoonlijk naar al je mooie spulletjes komen kijken. Ik zie wel dat ik iets heb gemist. Groetjes, en nu maar lekker bijkomen. Karin

24 november 2009 om 19:53  

Fijn dat het allemaal zo goed verlopen is. het ziet er ook allemaal tiptop uit hoor.

Fijne avond, Elise

24 november 2009 om 23:06  

Het ziet er echt zo gaaaaffff uit...

25 november 2009 om 01:23  

Jaja, ik was al emotioneel incontinent en happy, maar nu baal ik wel nog harder dat ik niet geweest ben. Doen, die voorjaarsfair, DOEN! Echt, I swear, ik ga er dan alles aan doen om wél te komen.
En G. is lekker ja, heul lekker. Maar vooral: wat zien jullie er happy uit samen!! En de foto's zijn geweldig, wat een sfeer!

25 november 2009 om 20:17  

W at een geweldig verslag Ilse. Ik heb echt een beetje het gevoel dat ik er HAAST bij was door je verslag. Je ziet er ook echt zo gelukkig uit!
Als ik het tijdig weet, kan ik misschien regelen dat ik de volgende keer ook in Nederland ben als je Open Huis houdt. En nee, ik heb de Ariadne nog niet ontvangen, maar ik ben in Nederland op het ogenblik. Vrijdagochtend ga ik terug. (stom, stom, sotm, je had het uiteindelijk ook gewoon naar Nederland kunnen sturen!)

26 november 2009 om 00:00  
Zara zei

Ja, het was echt super. Lief van je zus (ze 'moest' ook wel want als ik jouw zus was had ik 2 volle dagen gekomen) Alleen 1 puntje... wat sta ik toch meer dan vreselijk op de foto bij de tafel met zusdus en Natas. Kan je mij er ff rapide vanaf shoppen? Dank u.

26 november 2009 om 11:24