28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Elvis


Het is donderdag .
Bijna een week na de fair.
Ik ben nog steeds niet bij. Moet nog steeds heel veel fotograferen en op de site zetten, heb nog steeds elke dag heel veel mail en pakketten te maken. Ben nog steeds wel een beetje moe. Kreeg een infectie , heb keelpijn en ja ook menig huilbui nog gehad zondag, the day after climax was dat.
En morgen hebben we er weer 7 dus dan wil ik klaar zijn.
Alles moet dus op rolletjes lopen nu even zodat ik vooruit kan en dan is het niet leuk als je beneden komt Elvis, ja ik heb het tegen jou.....dat je een dikke drol gedeponeerd hebt voor de tv op het tapijt en dat je een heel stuk piepschuim in duizend kleine stukjes hebt gebeten en die door heel de woonkamer hebt verspreid. Nee dat is niet leuk, DAT IS HELEMAAL NIET LEUK.
Dus hou maar even op met dat gekwispel met dat ieniemienie staartje van je want mama is boos. HEEL BOOS.
Ja en je bent zielig want Bettie heeft geen aandacht voor je , ik weet het allemaal.
Ja het regent buiten en jij houdt niet van buiten kakken als het regent of waait MAAR DAAROM HEB JE OOK EEN BAK MET VAN DIE SCHIJTDURE KORRELS zodat je daar kan kakken ipv op mijn tapijt. DAN KAK DAAR OOK IN *&#$%&^*&*((&^%$ mormel dat je bent...
En anders doe ik je door de papierversnipperaar, weg Elvis, weg kak.
Ja echt ja ... Nee je hoeft niet in je mandje te kruipen met staart tussen de benen , hierkomen jij en kijk naar de ravage die je hebt aangericht .
Ik ga stofzuigen , de rotzooi van je opzuigen , duizende bolletjes piepschuim, scheer je weg want ik zuig je gewoon mee op als je niet oplet....

-10 minuten later-


Elvis...Elvis....waar ben je??
(verstopt in zijn mandje dus)
Kom Elvis , ik meen het niet hoor, ik zuig je niet op, neehee ook niet door de papierversnipperaar dat was een grapje Elvis, ja een slecht grapje ik weet het maar wel een grapje, kom nou ...Elvis...kleine schijtmachine van me kom eens ...Snoepje???

24 reacties:

Haha, je zou hem doodknuffelen! Letterlijk.

Welke pup ga je trouwens houden, Guus of Bob? :-)

26 november 2009 om 10:49  

Wat een stouterd,die elvis maar,ach het hoort er nu eenmaal bij dat ze op onderzoek gaan en dingen uit gaan proberen.
Ik weet het,het valt niet altijd goed wanneer ze wat gedaan hebben maar als je dan naar die koppie’s van ze kijkt dan ben je weer verkocht.

Gr Inka en André

26 november 2009 om 10:49  

oh Ils, de tranen lopen over mijn wangen. Elvis houdt gewoon van veteren op een wollig tapijt. Dat is zijn hobby, daar doe je niks aan, hahaha.
En die piepschuimbolletjes, dat had hij beter vorige week kunnen doen, dan hadden we het gewoon kunnen laten liggen als zijnde sneeuw...

26 november 2009 om 11:07  
Anoniem zei

Leg een stukje tapijt ipv korrels in zn bak? Probleem opgelost!

Al snap ik Elvis wel...al die veranderingen, eerst die 6 puppy's van Bettie zodat de baasjes geen aandacht voor hem hebben, en dan gaan de baasjes ook nog eens een feestje houden en een hoop bezoek uitnodigen waardoor ze wéér geen tijd voor hem hebben. Ik zou er ook depressief van worden als ik Elvis was....

(wij hebben trouwens zelf ook 2 honden en een houtkachel waardoor er wel eens wat papier of karton naast de kachel ligt...dus als een hond zich gaat vervelen krijg je dan dus ook een dikke bende)

26 november 2009 om 11:16  
Zara zei

Wat een geluk dat je geen herdershond hebt die op het tapijt schijt. Dat zijn pas drollen!
Maar ja, ik hoop dat ie het nu wel snapt dat hij op de bak moet of buiten want een papierversniperaar laat meestal geen sporen na....

26 november 2009 om 11:21  

She's backkkkk! hahaha
Wat een mormel die Elvis én leer het nu nog maar eens af.
Ik denk dat jij de komende 10 jaar drollen van je mooie tapijt kan halen.
En het piepschuim was vast frustratie door aandacht tekort.
Súcces ermee....

26 november 2009 om 12:22  
lia zei

Ja, ik hoor het je zeggen en nu ik je ontmoet hebt zie ik je het ook zeggen.
Maar gelukkig is het vrouwtje vergevingsgezind. Arme Elvis...

groetjes Lia

26 november 2009 om 12:45  

Hahahaha..... je maakt er weer wat moois van ach joh zo'n klein drolletje van die kleine schijtert maakt toch niks uit :-)
pak je toch zo op hahaha... zit nog na te lachen!!!!

26 november 2009 om 12:47  

Nou goed, hij kan beter kakken dan piesen op je tapijtje, zo'n tapijt in de wasmachine is ook een heel gedoe, maar ranzig is het wel natuurlijk. Ik hoop toch dat het probleem overwaait voor de kerst, anders zou je denken dat ie een DNA-afwijking heeft.

26 november 2009 om 13:20  

Joh, nu is het alleen Elvis nog straks alle 5 die kleine mormels, eh schatjes .. allemaal op jouw tapijt poepen...iekkkkk

Opvoeden !

Succes en heel veel sterkte

Elise

26 november 2009 om 13:47  

Hoe groot kan z'on drol nu zijn?? Kom op Ilse. Even lekker hard laten worden, papiertje en klaar!En verder wilde hij je verblijden met een sneeuwlandschap te versterking van de wintersfeer. (maar wel een leuk verhaal)

26 november 2009 om 15:08  

Hahaha wat een lekker hondje, kijk em daar eens onschuldig liggen.........

mooi stukje , heel herkenbaar :)
groetjes trudette

26 november 2009 om 16:03  
giensie zei

Je zou hem opvreten! (Ben je ook van de drollen af! ;-)Als je hem niet meer wil, mag ik hem dan??
(Heb 2 weken geledem mijn chihua'tje in laten slapen :-( ).

26 november 2009 om 16:15  
Anoniem zei

Lieve Elvis,
Als mama Ilse nu weer zulke rare dingen tegen je zegt kom je maar een paar dagen bij tante Fon logeren hoor. Neemt ze je gezellig mee in de Betty Booptas of onder de paraplu heeft mama geen regenjasje voor je. (-;

Ilse veel sucses en sterkte ik heb er erg om moeten lachen.

26 november 2009 om 18:53  
desi zei

Als mijn vent dit zou doen, ging ik scheiden. Mijn jack russel krijgt een vermanend vingertje! HAHAHAA. Wat heerlijk om een hond te zijn..........

26 november 2009 om 19:49  

Ach, dat arme schatje!! Zit je weer te mopperen, en moet je hem nu zien liggen..... Ach gossie.... hij heeft het al zo zwaar.... ;-)

p.s. Hè, hè, eindelijk heb ik mijn bestelling geplaatst!! :-) Morgen gaat jouw pakje onderweg, wat al klaar staat van vóór de open dag.... Nog even geduld dus!! ;-)

26 november 2009 om 20:27  

Ik zou spontaan helemaal niet durven schijten, als ik Elvis was!

26 november 2009 om 20:43  

oi-oi-oi-oi-oi....schuldknuffels zijn de slechtste knuffels die er zijn....rut lekker uit meis!

26 november 2009 om 22:04  
inge zei

meis heb je verslag gelezen en de foto's gezien, mag je best even janken zo na afloop ; )
tof. ziet er super uit! leuke logmensjes nog ontmoet dus ook =)

en elvis is inmiddels vast wel weer bekomen hahaha

de foto (logje) hieronder *smehelt*!!!

27 november 2009 om 09:44  

hahahaha oh dit is weer zo lekker herkenbaar, kat of hond, beiden kunnen zo idem zijn! ;-)

Rust jij even lekker uit waar je kunt Ilse? het komt allemaal wel weer reg zeggen ze dan :D

XXX

27 november 2009 om 10:32  

Oh je, dit wordt een gevalletje obstipatie in het vervolg denk ik.

27 november 2009 om 15:25  

Dat moet natuurlijk zijn: "rust" lekker uit....hebben jij en Elvis hetalweer goedgemaakt?

27 november 2009 om 19:36  

OT, lol, jij enige zijn die niet begrjipe? ;-)

Ik even kort vertellen in steekwoorden...

Ik zag iets moois
ik bleef ervan dromen
ik vertellen aan mijn Lief
Lief mij geld geven en zeggen...
'jij zelf kopen dan... hij geen tijd hebben namelijk'
Ik zelf dus kopen
nu wacht het tot hij komt om het alsnog aan mij te geven....

(of je moet denken dat wij samen wonen in zelfde stad ofzo, not dus... we LATten en hij in andere stad wonen en meestal alleen van ma tot vrijdag binnen kunnen vallen... weekend ook, maar hij dan vaak ergens anders zijn... )

XXX

27 november 2009 om 20:12