28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

I'm back


Enne hebben jullie mij een beetje gemist?
Ik ben al de hele week niet online en dat is voor mij echt een uitzondering!!!!!!!
Maar ik ben druk en heb even andere dingen aan mijn hoofd.
Maar niet getreurd hoor ik heb niet stilgezeten, ik ben druk aan het netwerken voor de webwinkel.
Welke webwinkel?? Is er nog iemand die niet weet waar ik het over heb??
Over Tuttemerull natuurlijk !!!
Ik welke grot zat jij deze week dat je nog niet op de hoogte bent ?
Enfin nu weet je het dan....enne niet vergeten hè??

Nieuws is er ook nog: Tuttemerull heeft haar eigen blog.
Zie HIER het resultaat en die moet je wel lezen en blijven lezen want daar komen hele interessante nieuwtjes op te staan die echt heel erg leuk en interessant zijn...
En dit keer hoef je het allemaal niet geheim te houden maar mag je alles doorvertellen en liefst aan zoveel mogelijk mensen en ja ook in Frankrijk of andere Europese landen want ik kan overal naartoe versturen ...dus ik zou zeggen: " Allez y racontez les nouvelles...Vive La France" !!!


11 reacties:

Ik heb zwaar zitten afkikken hier hoor! Maar het is het wachten waard geweest: wat is het mooi geworden, je nieuwe look hier, je nieuwe blogspot en je nieuwe webwinkel! T.z.t. vertel je nog wel in wélk blad je komt te staan hè?

8 juli 2009 om 20:53  
kwan zei

Ooo, heb het gemist! Was paar weekjes wat minder actief! Maar ik maak het allemaal weer goed, want even klikken op Tuttemerull zorgde ervoor dat ik flink ging watertanden! Daar ga ik wat uurtjes aan besteden :)

Gefeliciteerd!

8 juli 2009 om 21:10  

Het is nu te laat en morgen ben ik er niet, maar ik ga die site van jou doorkijken! Het ziet er al veelbelovend uit aan de fotootjes te zien!

8 juli 2009 om 22:11  
Soes zei

Yesssss! Helemaal super deze vormgeving van je blog. Laten zo!!

8 juli 2009 om 22:13  

ilse, gefeliciteerd met je webwinkel !! wat een energie heb je, bijna om jaloers op te worden. wens je veel succes !! lfs

8 juli 2009 om 22:14  

Echt mooie website van tuttemerull!
trouwens je bent hierdoor ineens jaartje jonger geworden zien ik?!! zo doe je dat telkens als je je blog aanpast gewoon een jaar ervan af hi hi

8 juli 2009 om 22:24  
Zara zei

Niets aan de hand. Alleen HEEL ERG DRUK. Jongste van school (groep 8) nu en wat daarbij hoort aan avonden hier een daar opdraven. Morgen nieuw blogje van mij. Mooi geworden hier!

8 juli 2009 om 22:52  
Inge zei

Je bent lekker bezig geweest, maakt toch niet uit dan dat je wat minder online bent op de blog? Dat hebben we allemaal weleens hoor!
Loopt het al lekker in je winkeltje?

9 juli 2009 om 09:01  

Nieuwe projecten kosten tijd, geduld is dan een schone zaak, ik wens je zoveel succes toe! Maar dat gaat wel lukken als je het mij vraagt :D

Geen dank voor de link overigens, you're welcome!

Als ik mensen hoor over interieur enzo zal ik ze jouw webshop sturen, waar ze ook wonen :D

XXX

9 juli 2009 om 10:29  
Door zei

Volgens mij loopt je winkeltje al lekker, of niet? Ik zag al bij verschillende dingen 'uitverkocht' staan. Heb je van alles een voorraadje? Want zo'n hart wil ik nog wel, maar nu ik bijna op vakantie ga, is het niet handig om nu te bestellen.
Ga je naar de beurzen in Amsterdam en Utrecht? Ik zag daar altijd erg leuke 'woondingen'.

En... alweer een blog erbij?????
Op dat log kon ik overigens niet reageren?

9 juli 2009 om 10:29  

Mooi nieuwe log hier! En de webwinkel zal aan mij 'n klant gaan hebben, I'm sure!
Ik wist wel dat jij goed was met interieur, maar die foto's bij Kaia zijn stunning! Echter prachtig, die canvas printen. Wij hebben ze hier ook, alleen van 'n baby die jaren jonger is. Ik ben gék op fotograferen en wil ook een cursus gaan doen. Wie weet kun je me dan nog advies geven?

9 juli 2009 om 20:11