28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Kale Marie


Toen ik vrijdag naar de Wereld draait door zat te kijken schrok ik me rot.
Marc Marie Huijbregts zonder haar.....ik dacht hoe kan je nou je haar helemaal afscheren?
Blijkt hij helemaal niets afgeschoren te hebben , nee , hij heeft al 10 jaar een pruik.
En daar had ie schoon genoeg van en dus is dit de nieuwe Marc Marie.
Hmmmm ik weet het niet hoor ik vind hem zo gewoontjes zonder haar.
Ik vind hem met haar toch net wat leuker...wat vind jij??





4 reacties:

Anoniem zei

Ik vind hem nog steeds geweldig, met of zonder haar!!

16 februari 2009 om 10:09  

Toen ik vrijdagavond thuis kwam van het werk vertelde Bernhard het van Marc Marie zonder haar! Mijn moeder heeft zelfs nog gebeld om het erover te hebben!!! Is het echt waar van die pruik? Nooit iets van gemerkt!
Met haar was hij toch iets aparter, echt Marc Marie.Maar ik hou nog steeds van hem!
En jullie vandaag de grote dag!! Gefeliciteerd!

16 februari 2009 om 11:46  
Anoniem zei

beter echt veel beter, een man met pruik vind ik zoooo zielig.

fijne maandag, Elise

16 februari 2009 om 13:31  
Anoniem zei

Had hij een pruik?? Ik moest ook even wennen aan zijn kapsel. Alleen zijn stem past er nog minder bij... :)

17 februari 2009 om 17:02