28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Blank


Kijk ik was lekker druk vanochtend ,stofzuigen, wc boenen, schilderen van de klepbank, bedden verschonen, wasje aanzetten, wasje opvouwen, wasje in droger doen etc etc . De laatste 4 dingen deed ik even na het schilderen terwijl ik het bad liet vollopen om eens lekker in bad te stappen na een ochtendje schilderen. Dat "even" duurde wel wat langer dan ik gedacht had dus het bad was HEEL ERG VOL.
Ach, dacht ik als ik er nou eens heel voorzichtig in stap en heel voorzichtig ga zitten dan moet dat wel lukken. Ik stap dus heel voorzichtig in het bad, water tot aan de rand maar ik optimist dacht dat dat wel ging lukken. En dat had misschien ook best gekund ware het niet dat ik uitgleed en met een smak in dat bad terechtkwam.
Hele badkamer stond blank.
Eerst dacht ik nog , niets van aantrekken , gewoon genieten , lekker in bad gaan liggen relaxen, opruimen doe je straks maar.
Maar zo werkt dat dus niet bij mij. Niks relaxen.
Snel wassen en dat bad uit want ik kan niet relaxen als alles onder water staat, grrrr. Controlfreak dat ik ben.
Zo ergerlijk dat ik dat niet voor elkaar krijg want nu had ik dan eindelijk een uurtje om eens lekker in bad te liggen kon ik het niet, dat water gaat nergens heen dat ligt er na een uur ook nog wel maar nee ik kan dat gewoon niet, lig daar alleen maar te denken aan dat alles nat is en dat ik dat moet schoonmaken. Dus bad uit en cleanen maar. Dus hier zit ik nu ondanks een open raam geheel high te wezen van de verfdampen. (voel een lichte hoofdpijn opkomen)

Over badkamer gesproken misschien moet ik in het nieuwe huis een leiding van de FA fabriek rechtstreeks naar onze badkamer laten leggen zodat we de Fa douchegel gewoon uit de wand laten komen want de douchegel is niet aan te slepen hier in huis, wat doen die kinderen ermee? Drinken ze het of zo? Net als de shampoo (3 flessen per week) , toiletpapier (4 rollen in een dag) en melk (6 liter per dag) . Grootverbruikers zijn het. Wat ook zo fijn is is dat niemand weet hoe een nieuwe rol wc papier op dat ding moet worden aangebracht en de prullenbak die zijn ze ook altijd kwijt voor de lege rolletjes, die laten ze lekker in het toilet liggen en de nieuwe wcrol op de grond.
Maar van computers, spelcomputers weten ze alles af daar hoef je ze nooit uitleg bij te geven, vreemd....


4 reacties:

Anoniem zei

O die van Fa is lekker hé, ik doe er wel lang mee. Ik heb zo'n zeepdispencer ( met 3 flacons naast elkaar ) in de douche hangen. Schhelt echt, want ik doe al heel lang met de Fa en de shampoo. ik kan mij ook niet ontspannen als ik weet dat er rommel ligt, raar trekje hé, haha

Fijne dinsdag, Elise

10 februari 2009 om 14:51  
Anoniem zei

Ik kan me heel goed ontspannen ondanks rotzooi om me heen. Kon ik dat ook maar niet.

10 februari 2009 om 20:36  

4 rollen wc-papier per dag? Sjemig. En zucht, voor de rest, want ik begrijp het! ;-)

10 februari 2009 om 21:59  
Anoniem zei

Joh, je had wel zo'n rotsmak kunnen maken dat je het hele verbouwingsplan uit je hoofd had moeten zetten! Doe nu maar voorzichtig, anders valt er niets, nada, niks te genieten. Zelfs niet van een heerlijk badje....!

11 februari 2009 om 20:36