28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Weer thuis


Gisteren naar Weert geweest eerst natuurlijk naar mijn moeder in Roermond , alle infusen waren weg dus helemaal vrij van kabels is ze nu.
Ze is nog erg moe en moet nog flink aansterken maar het gaat echt de goede kant op.
Mijn pa was jarig en dat hebben we in de avond na het 2e bezoekje aan mijn moeder gevierd in Restaurant de Vogelmolen met mijn zusje en haar gezin en wij met de kids en mijn pa natuurlijk. Overheerlijk gedineerd beslist een aanrader !!! Het interieur is oud en oubollig, er moet nodig geschilderd worden en het meubilair is erg aan vervanging toe maar het eten is echt heel erg goed.
Het was heel erg gezellig , wel een beetje raar zonder mijn moeder maar ze vond het helemaal oké dat we gingen en vond dat we mijn pa's verjaardag absoluut moesten vieren.
Vandaag weer naar mijn moeder geweest en dat was gezellig druk, familie en vrienden waren er en ik vond het heel leuk mijn nicht weer eens te zien die ik al jaren niet meer gezien had, was meteen weer heel vertrouwd alsof je elkaar gisteren nog gesproken hebt.
We moeten maar weer eens een familiereünie organiseren denk ik zodat we alle neven en nichten nog eens zien en de tijd hebben om gezellig te kletsen met elkaar want een uurtje is veel te kort.
En nu zijn we weer in Harderwijk, het weekend is weer zo goed als voorbij....TE SNEL weer.
Morgen weer regelen , wassen, strijken, en alle dagelijkse rompslomp.



1 reacties:

Anoniem zei

gelukkig dat je moeder van de toeters en bellen af is, een goed teken.
Ja en morgen weer van alles doen, maandag is echt mijn dag niet.
Sterkte.
x Fon

25 januari 2009 om 22:07