28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Bettie


G en ik gingen een dagje naar Villa Arena, om eens te kijken wat dat nou is. (woonmall is 3x niks dus niet naartoe gaan!)

Lopen we daar door het blinkend schone gebouw met Betty gaat ze piepen en piepen,  dit betekent: ik moet plassen of poepen.
Oké,  G alle etages weer omhoog om buiten op het parkeerdek onze hond te laten plassen.
G blij dat we zo'n goede opgevoede hond hebben en gaat dus weer naar binnen, ik zie hem aan komen lopen , ik zit onderwijl op een terrasje binnen aan een kopje thee.
Ineens is G weg.
Wat bleek Bettie die moest ook nog poepen maar dat had ze dus niet gemeld op dat parkeerdek.
Eenmaal weer binnen op de mooie marmeren blinkende vloer ging ze al lopende (want G die liep gewoon door) van die poepbewegingen maken , kont naar achteren en verkrampte kop...
G geeft een ruk aan de riem en denkt "Nee niet hier voor al die mensen op deze vloer , help".
En trekt het beest in allerijl mee aan de riem, hond nog steeds in halve zithouding en steeds benauwder kijkend, het invaliden toilet in alwaar mevrouw dus een overheerlijke drol neerlegt en zeer blij en opgelucht baasje aankijkt.
Ja mooi gedaan hoor Bettie,  op het toilet nog wel.
De boel even gecleand natuurlijk en we konden weer, pfff was net goed gegaan.



3 reacties:

ik ken dat. Vooral als je hondlief in poephouding meetrekt en net te laat bent. een heel poepspoor als dank achterlatend. nog moeilijker op te ruimen(:

14 december 2008 om 15:50  
Yuen zei

Ik denk dat Bettie ermee wilt zeggen dat ze het een schijtmall vond! ;)

14 december 2008 om 19:09  
Anoniem zei