28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

De vrouw die met vuur speelde


Gisteren lagen we om 21 uur in bed, ik met menstruatiekrampen en G met krampen die ergens anders vandaan kwamen, wel zo leuk om met mij mee te doen natuurlijk, zo hielden we elkaar tenminste nog een beetje gezelschap, hihi.
Vanochtend om 6 uur (dan word het net licht) de handdoeken neergelegd op het zwembad, dat is hier niet anders dan in Turkije...
Kon je daar echter om 7 uur nog wel een paar bedden vinden dat lukt hier echt niet meer, alles is dan al bezet en dat komt omdat de Oosterse mensen vooral, en de Australiers (veelal bejaarden), heel erg vroeg opstaan. Ik sta dan nog net een kwartier tot half uur vroeger op want tja dan heb ik tenminste nog de keuze, wat een kwartier later niet meer het geval is. We liggen nl altijd onder palmbomen met nog een extra parasol, ik kom gegarandeerd witter thuis als dat ik wegging want ook ik denk aan mijn huid, (rimpels etc) ook al ben ik geen Japanse.
Elke dag zie ik ze hier liggen : knalrood ,verbrand, of ordinair bruin (te bruin is ook lelijk nl), vreselijk gewoon.
Ik heb ook kunnen aanschouwen in mijn familie wat zon met een mens doet en dan doel ik vooral op rimpels en dat is het me niet waard: in de zomer een bruine kop en op je 50e tien jaar ouder lijken, ik bedoel maar.... ben niet voor niks gestopt met roken (alweer 7 jaar nu yeah!)
Vandaag dus lekker sloom op het zwembad gelegen en eindelijk begonnen in een MEGA dik boek, ik zit er helemaal in en het is superspannend! Zeker een aanrader!!!! (zie foto)
We zagen hier al een aantal dagen een heel mooi paar lopen van rond de 70 jaar ongeveer, beide witte haren, een heel mooi, net en stylish echtpaar. Vanavond kwamen we er mee in gesprek en blijken ze niet alleen Nederlands te zijn maar ook uit Harderwijk te komen, de wereld is zooo klein! Het is een zeer bekende persoon ook nog in Harderwijk in de zakenwereld. Heel erg grappig dat dat nu net mensen zijn uit Harderwijk, lachen.
We hebben weer bij Ultimo gegeten is zo ongeveer onze stam"kroeg" /eettent geworden, nog steeds even heerlijk.
Morgen gaan we weer de hele dag met Kliman op stap, onze chauffeur, dus hoef ik niet om 6 uur in de ochtend de badlakens al neer te gaan leggen.
Nog 3 dagen en we gaan weer naar huis, snik, het gaat VEEL te snel voorbij altijd vakantie, snik.
We hebben in ieder geval een heerlijke tijd gehad, een zalige vakantie, en we gaan nog 3 dagen maximaal genieten!

1 reacties:

En heb je em al uit, het dikke boek? Ik zet em als tip bij mijn lijstje :)

22 augustus 2008 om 11:27