28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Tassen


Tassen tassen tassen. Ik ben verslaafd aan tassen en als ik 1 modetrend echt volg is het de tassen. Deze winter is de trend: groot middelmaat of envelop tas. En de kleuren bruin, zwart of zwart lak.

Met deze laatste moet je oppassen en echt sjiek gekleed gaan anders ziet het er al gauw goedkoop uit. Tassen moeten van leer zijn , nepleer kan echt niet. Je kan beter 1 echt mooie tas hebben van leer dan heel veel nepleren. Kleuren zijn uit, dus groen, paars etc kan echt niet meer is zoooo Last Season. Bruin heb je van beige tot donkerbruin en alles kan. Tuurlijk is het nog beter 1 designertas te hebben. Die blijft ook tijdloos vaak. Oké kost een paar centen maar dan heb je ook wat en over 10 jaar is ie nog actueel en anders komt ie wel weer. Louis Vuitton is zo'n voorbeeld van een tijdloze tas. Wat ook een prachtige tas is op dit moment is de Uggs tas (van de bekende Uggs), die trouwens ook prachtige jassen heeft dit seizoen.

Als je kijkt wat sommige voor tassen hebben en de hoeveelheid hadden ze voor dat geld allang en breed 1 mooie designertas kunnen kopen die als je hem zat bent zijn geld ook nog opbrengt op ebay. Tegenwoordig kan je ook tassen leasen zodat je elke week met weer een anders designertas kan rondlopen dus geen excuus meer om met een goedkoop hematasje te lopen. Ze hebben echt alle merken, Louis Vuitton, Dior, Chanel, Delvaux, Mulberry, Gucci, Prada, Chloé, Marc jacobs etc etc.....

1 reacties:

Anoniem zei

Hallo Ilse

Ik ben via Google op je weblog gekomen. Voor ons magazine Leukidee! (net nieuw op de markt - zie www.leukideemagazine.com)zijn wij op zoek naar mensen die helemaal gek zijn op tassen. tassen verzamelen enz... Nu lees ik dat jij ook helemaal gek bent op tassen en wil ik graag weten of jij ons hier meer over kunt vertellen. Heb je een verzameling aan tassen? Of heb je een tas waar een leuk verhaal aan vast zit?

ik hoop dat je contact met ons op wilt nemen. Ik ben bereikbaar via 0346-578869 of anders via info@uitgeverijrt.nl.
Ik hoop je te mogen spreken.

hartelijke groet
rielies

10 september 2008 om 21:27