28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Snelweg


Toen we van Frankrijk terug kwamen op de route du Soleil in Frankrijk kwam ik aanraking met een idioot, een wegpiraat, een sneulap, een onverantwoordelijk gefrustreerd mannetje.
Ik reed zo’n 130 km per uur toen ik plots werd afgesneden door meneer de Idioot. Ik had op dat moment 2 kinderen in de auto dus dan ben je extra voorzichtig. Opeens gaat ie weer langs me rijden snijdt me weer af en gaat voor me rijden om keihard op de rem te trappen. Dit 'grapje' herhaalde zich nog een paar keer met andere weggebruikers om vervolgens weer voor mij te komen rijden. Guido reed achter me en in eerste instantie had hij het niet direct in de gaten maar na de 2e keer ging hij me inhalen en achter de Idioot aan. Ik zat strak gespannen in de auto en volgde hem. Toen de Idioot zag dat Guido bij mij hoorde en hem duidelijk maakte dat ie dat met hem eens moest doen droop hij als een geslagen hond af en bleef en half uur lang op veilige afstand. Wat is het toch heerlijk om een lange brede man te hebben, je voelt je veilig en beschermd en geen Idioot die nog met je durft te sollen. ;)