28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Maddy


Ouders van Maddy zijn verdacht en DNA is gevonden in kofferbak van de auto die ze 3 weken na de verdwijning van Maddy hebben gehuurd. Ik kan dit niet geloven, wil dit niet geloven. Hoe kan je zo’n mediacircus veroorzaken en zelfs bij de paus op bezoek gaan als je je eigen kind vermoord hebt? Als het echt zo is dan zijn het topacteurs. Is het waar dat een echtpaar om zelf rustig te kunnen gaan eten een kind een slaapmiddel toedienen? Dan ben je toch al niet normaal? Wie doet nou zoiets?

Ik ben benieuwd wat er nog gaat komen. Heb zo te doen met die kleine Maddy met haar grote reeën ogen. Jee, wat een raar verhaal vanaf het begin eigenlijk al. Want als ze een kind meenemen uit een appartement waarom lieten ze die andere 2 dan liggen? Al die maanden heb ik al medelijden met die ouders en volg het verhaal en hun zoektocht, ik hoop echt dat ze er niets mee te maken hebben.

1 reacties:

Anoniem zei

Ja... gruwelijk verhaal toch, ik hoop ook dat de ouders er niets mee te maken hebben maar vrees van wel.

17 september 2007 om 08:23