Ik zit al 2 dagen in strijd met een nieuw automatiseringsprogramma van mijn accountants Ernst en Young, makkelijker voor de toekomst.... ja hoor makkelijker voor hun maar beslist niet voor mij. ik heb alles stap voor stap gedaan ( het zijn maar zo'n 378 stappen) om uiteindelijk steeds weer op een page error uit te komen. Als je dan lichtelijk geirriteerd de heren belt op kantoor moet je precies weten welke vraag je hebt want voor elke dingetje zit er een andere specialist, als je dan uiteindelijk de juiste voor de betreffende vraag te pakken hebt, hebben die nul komma nul begrip voor mijn onkundigheid in hun nieuwe systeem....ik word dan steeds meer geirriteerd en vraag hoe men in hemelsnaam 3 dagen voor het einde van de maand een nieuw systeem de lucht in kan blazen, ik moet de btw aangifte nl uiterlijk 31 augustus betalen.... Ja daar hebben de heren geen antwoord op. Ik roep dan nog ik mag wel blond wezen maar niet dom maar ook daar geen humor nog begrip. Droog en uiterst netjes staan de heren je te woord....ik zie ze helemaal zitten in hun stijve pakken met stropdas en humorloos. Ondertussen word mij verteld de helpdesk te bellen die mij door het systeem gaan loodsen want de kantoorpieten snappen het zelf ook niet meer....... pffffff. Eerst maar een bak koffie en stoom afblazen voordat ik daar weer aan begin. Meneer van de Belastingdienst ik probeer het echt voor elkaar te krijgen voor morgen... aub begrip en geen boete voor te late inlevering....
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten