28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

"goed" gesprek voor vertrek

Zij: Jee heb je alles in de auto gekregen? Hoe is je dat gelukt?
Hij: Het is niet gelukt hoor want er staan nog wat kinderen op de stoep....
sssshit die moeten ook nog mee. Kunnen we ze niet met de trein sturen?
Hij: Fronst wenkbrauwen en kijkt vreemd .......
Zij:Uh nee snap het, alleen met de trein kan niet als je 5 en 6 bent.
Moet die stofzuiger dan thuisblijven? Jee, op de camping zonder stofzuiger ik weet niet hoor...Kunnen we die fiets van jou niet thuislaten?
Oh ja dat is waar... niet handig als we gaan fietsen dat jij dan moet lopen, moeten wij steeds op je wachten....
Ja rustig maar ik ben een oplossing aan het bedenken....De tentjes kunnen we zonder?? Misschien echt back to basic voor de jongens? En lekker in de buitenlucht slapen?? Beetje regen worden ze hard van moeten ze in het leger ook.
Oke was maar een grapje!
Nou ik haal er wel wat uit maar die stofzuiger gaat mee hoor. Dat is wellicht het enige luxe die ik daar heb.
O ik zie het al hier kan hij nog wel tussen.....pfff gelukkig, zag me al zitten op de camping zonder stofzuiger........... ;)
Hij: zucht

Dit is een gesprek wat niet door Guido en mij is gevoerd maar het had het kunnen zijn.