28 en 29 mei voorjaarsfair, kom je ook? meld je aan op: tuttemerull@me.com

Nog vragen?












Ohhh het is weer eens zover hoor.
Ik ben in een pokkehumeur, en dat niet alleen, ik ben ook nog eens depri, huilerig , zielig, en kan niks hebben.
En ik kan er *&^%$#%^&*() niks aan doen want ik heb dat 1x per maand en zeggen dat het daardoor komt haalt het niet weg dus ik moet er doorheen , ALWEER !
En ik BAAL ervan want ik moet al door zoveel de laatste tijd en kan dit er gewoon EFFE niet bij hebben.
En altijd als er wat is hier word ik (*&^%$#$%^&*() ongesteld. Das toch niet normaal mensen.
Afgelopen 6 maanden even , de Ariadne kwam fotograferen: ik was ongesteld.
De mama kwam fotograferen: ik was ongesteld
De Stijlvol wonen kwam fotograferen : ik was ongesteld
We hadden een paar kinderloze heel romantische weekenden: ik was ongesteld
Ik ben )*&^%$#$%^*&()_(*&^%$ altijd ongesteld lijkt het wel.
En nu komt TV Makelaar en what happens?
Ik word ongesteld.
Ohhhhh en dat heet een dikke pukkel ergens in mijn gezicht, een pens van hier tot Tokyo, 3 liter vocht wat ik vasthoudt , en OF een pokkehumeur OF ik barst in tranen uit om het minste of geringste (tranen doen het goed op tv ik weet het maar niet in een programma als de TV Makelaar ).
En vandaag is de voorbode van dit alles, vandaag ben ik depri, kan geen kind verdragen (etterbakken zijn het : ALLEMAAL) en ik jank, ik jank omdat ik mijn teen stoot, ik jank om, om, om.... alles eigenlijk.
En dit soort dagen wil ik het liefst naar een onbewoond eiland , rust, waar de zon schijnt, waar chocola niet dik maakt en in overvloed aanwezig is, waar ik de hele dag gemasseerd word, complimentjes krijg, en ik me niet fatsig en ellendig voel.
En wil ik geen gezeik aan mijn hoofd van 120 kilo vet (die we overigens net gebeld hebben en de volgende dag was het cherry eye van Izzie helemaal weg , niks aan het handje , ook fijn dat die vethoop dan even belt , NOT , nee dan hoor je ze niet , TSSSSSSSSSS EIKEL)

Ik ben zooo ziehielig ..... (allemaal zelfmedelijden , ik weet het)













25 reacties:

Ilse, ik ga met je mee naar dat eiland! Is het ver weg? Wanneer ga je, wat moet ik meenemen??? (geen weegschaal dus en massageolie e.d. hebben ze daar ook???)
Alle gekheid op een stokje: Ilse het wordt, met alle ups en downs, ook dit jaar weer kerst dus....keep calm and carry on! Zie aanhef van mijn blog.

Groetjes Arlette

21 februari 2010 om 20:37  

@Arlette: maar kerst is ook iets waar Ilse heel gestresst van kan worden, dus dat helpt nu niet.

@Ilse: d'r zit maar één ding op meid, en dat is je volledig bezatten met een fles Bailey's / Sheridan's of what dan ook. En dan op tijd naar bed. En morgen weer. En zo door tot het eind van die dagen.

21 februari 2010 om 20:43  

Oh poep in het Engels. Dit is niet leuk. Dat wordt de bruilofsdatum heel zorgvuldig plannen!
Sterkte meid.

21 februari 2010 om 21:01  
Kari zei

Om je vast gerust te stellen straks in de overgang wordt het allemaal nog erger,,,zucht kreun....
Ben zelf al op zoek naar euthanasie pillen..wahhhhh,,,,

21 februari 2010 om 21:06  

Ach gossie ik vind je heeeel zielig maar ik moet ook heeeeeel erg lachen om die leuke fotos erbij.


Eeh....mijn zoon zegt altijd;
They call it PMS because Mad Cow Disease was already taken

21 februari 2010 om 21:07  

Meid, je zou bijna met een kurketrekker je hele broedoven (baarmoeder)er eigenhandig uitslopen. Ik zeg wel eens: na je laatste gebaarde kind moeten ze die dingen er verplicht uithalen om de vrouw ook eens tegemoet te komen. Hoe kunnen we in vredesnaam nou feministisch worden als we elke maand moeten dealen met PMS? Ik zweet het je: Femke Halsema is d'r hele handeltje kwijt hoor! Dat mens is altijd bijdehand met dat haar op d'r tanden.

21 februari 2010 om 21:49  

....En dan heb ik het nog niet eens over Agnes Kant gehad hè?....Jemig, die slaat álles!

21 februari 2010 om 21:49  

Ik zeg: liefdesbaby, eentje meer maakt ook niet meer uit toch? En dan ben je er 9 maanden van verlost! ;)

21 februari 2010 om 22:18  

Ieeeek wat een smerige foto's heb je gevonden. Wilde net een heerlijk toastje met filet in mijn mond stoppen, nou daar wacht ik maar even mee.
Een troost, het gaat altijd weer voorbij.....ik weet het hier heb je helemaal iets aan.
Met Izzy is het gelukkig ook weer goedgekomen. Kop op. Karin

21 februari 2010 om 22:25  

Nou, tegen ons mag je aanzeiken en aanbrullen, hoor! (leuke plaatjes, ik lag stiekem in een deuk)Ik vind je ook heel zielig en het is altijd beter dat je het benoemt dan dat je obscure Santaplaatjes op het net slingert...... Die andere foto toen je ongesteld was, was ook goed gelukt..... Wij zagen geen pukkkels en geen drie liter vocht, echt niet! Wij zagen een Ingalls-achtige familie in een droomhuis!

21 februari 2010 om 23:09  
lia zei

Ach meissie, ik heb met je te doen. Vorige week was ik weer eens na bijna een half jaar ongesteld en wat een ellende. Maar ja weet je, als je mag kiezen of ongesteld zijn als er bezoek komt of.... rood van de opvliegers tot je oogwit aan toe. Ja, dan toch maar ongesteld. En neem een lekkere kruik op je buik en ga gewoon naar bed en zeg dat je even niet aanwezig bent.

Kop op meid

21 februari 2010 om 23:20  
Ri zei

De pil, helemaal zo gek nog niet. Zelf plannen wanneer ik ongesteld wordt. Heerlijk. En ook mijn PMS is zo goed als weg. Al klinkt een menu van assorti chocolade erg aantrekkelijk, PMS of niet.

Sterkte ermee!

22 februari 2010 om 08:47  
Arlette zei

Jammer dat je zo sneu bent, ik heb medelijden met je. Maar ik snap werkelijk niet dat je half Nederland gaat uitnodigen om je hele hebben en houden te fotograferen, je doet jezelf (en gezin) veel ellende aan als je daar niet tegen kan. (en dat blijkt wel)
(ik ben Arlette, moeder 3 kids, lees al tijdje met plezier mee. Met de Valenijns verkiezing was ik op vakantie..)

22 februari 2010 om 08:51  

Ik kom je halen!!!,
We gaan met zijn tweetjes naar Bora Bora, Jij geen kids en ik geen sneeuw.
Ga maar op het puntje van je kerkje zitten, pik ik je op met mijn privejet.
zucht dat zo lekker zijn hé een beetje zon zucht.

22 februari 2010 om 09:04  

ook nog een mooi plaatje betreffende dit: http://icanhascheezburger.com/2008/08/03/funny-pictures-i-not-has-a-pms/

sterkte ermee.

22 februari 2010 om 09:21  
Heleen zei

Ilse, ik weet niet waar ze altijd vandaan haalt, maar die plaatjes zijn goud waard. Heb er erg om gelachen.

22 februari 2010 om 10:04  

Tja... ik kan je alleen maar even een knuffel geven...en stiekem lachen om je logje...overgang erger? ach.. ik denk dat je altijd jouw ongemak als ergste ervaart op het moment.. en dat is je goed recht...daar zijn die momenten ook voor.. om je even lekker zielig te vinden, om je rot te voelen, om te schelden enzovoort.. zie het als tegenhanger van al die andere tijd dat je vol overgave liefdevol gezellig bezorgd je taken als moeder en vrouw uitvoert...
\
grts

22 februari 2010 om 10:09  

Ik ben zo blij dat ik hier aan gepasseerd ben zo ondertussen, bij mij is het er gewoon ineens en ik kan door, merk er heel erg weinig van zelfs...

Sterkte lieverd!

XXX

22 februari 2010 om 10:13  

Oooh ik hoop zo voor je dat je je morgen goed voelt!
Gewoon even nu een virtuele knuffel van een onbekende.
Groetjes en sterkte Madelon

22 februari 2010 om 10:51  

Tja wat zal ik typen, ben het helemaal met Madelief eens, moeder natuur zou zo moeten zijn, geen monsters, geen O meer. Wel die sjenk-K-dagen anders is alles ook zo gewoon en even aandacht voor je is nooit weg ! Ik heb het 1 1/2 geleden laten doen, weg het hok, heerlijk geen O-verlast en "joehoe" zie je mij zwaaien, helemaal TOP en niet alleen voor jou, knipoogje ! Dus een afspraakje plannen bij de ....
Tel de kosten per jaar op aan de Always, kotex,OB en huismerk absorptie en je kan je reisje naar je eiland boeken! Toi toi voor van de week, BB

22 februari 2010 om 13:04  

ach Ilse ,het komt me allemaal heel erg bekend voor ,ik heb daar ook veel last van ,o o wat zit je jezelf dan in de weg en wat voel je je rot ,k zal je even een digi-knuff geven

Liefs Amy

22 februari 2010 om 18:51  

he ilse! liep even achter omdat ik een weekend op de hort was.
maar ik kan maar tot een conclusie komen; jij moet wel een bofkont zijn! jij weet in ieder geval zeker dat als je ongesteld wordt (balen!) er altijd wat leuks/ spannends gebeurt!

kijk ik ben gewoon ongesteld en mijn leventje draait hetzelfde door, bij jou gebeurt er wat leuks!
gossie, kan niet wachten wat volgende maand bij je gaat brengen....:-)

22 februari 2010 om 20:29  

Gek mens, ik lig echt heeelemaaaaal
in een deuk, dacht aan mijn eigen ongesteld zijn, altijd en op de vreemdste momenten en ja, ja, ALTIJD
in de vakantie.
Maar wacht het kan nog erger, pas als je een jaar of 80 bent schijnt alles weer vlotjes (nou ja) te verlopen.
hou je taai hoor.,
Hermine

22 februari 2010 om 21:50  
Soes zei

En ik heb nog wel zo iets moois voor je gemaakt. Daar word je toch wel blij van... hahaha ;)

22 februari 2010 om 23:25  

Lang leve de pil,plannen, doorslikken wat je maar wil. En PMS hmmm kan ik me niet meer herinneren. Jij veel sterkte ermee ;-) (je hebt ons wel weer heerlijk laten lachen)

knuffels
Brigitta

23 februari 2010 om 10:06